Gasssa för bövelen det går för sakta.

Folk klagade över min senaste motorvägsfilm som jag la in i slutet på året 2011, att jag körde väldigt mycke på höga varv o släpte av o gassa o hade mig, här gör vi ett nytt försök mellan Borås till Rävlanda där jag jagar en annan volvo.

filmen blev lite cp, märkte efter 2 timmars filmande att jag hade filmat nästan upponepå, så fick vända filmen i programet men blev helt wide, drar upp ny rulle om några dagar.

http://www.youtube.com/watch?v=Y8RMsX_e9mI&feature=youtu.be

PerfeCkt med andra ord att ligga och köra spökrundor då:)

Ös på med mer film!

Kör gamla varbergsvägen tex där det svänger lite. Sen har du små vägarna upp till alingsås eller mot rångedala osv. Men det kanske svänger lite för mycket?

Inte smart att gasa på inne i stan.

Kör du utan back speglar?

Varför inga sidospeglar ? undrade när jag såg filmen varför du tittar rätt mycket bakåt, sen såg jag inga sidospeglar :)

Kör gamla varbergsvägen tex där det svänger lite. Sen har du små vägarna upp till alingsås eller mot rångedala osv. Men det kanske svänger lite för mycket?

Inte smart att gasa på inne i stan.

Kan aldrig svänga för mycke, har filmer med mer kurvor men har ej lagt upp dom filmerna en, tankar upp en film till nu på Tuben men nästa film efter den så blir det mer svänga, i allfall lite mera svänga & hastigheten är inte lika hög för det är första gången jag kör på den.

Borås-alingsås är hel härlig :D

Tänkte du på inlägg 62 så hade jag satans brottom till ett möte därför jag körde så den dagen.

Varför inga sidospeglar ? undrade när jag såg filmen varför du tittar rätt mycket bakåt, sen såg jag inga sidospeglar :)

Vill ju inte paja speglarna om jag dratar omkull så jag har speglarna inne, nästan i nyskick :rolleyes: nä men tycker dom tar plats eller har inget bra svar :D

Last edited:
Ok :) ser fram emot nästa film :tummenupp borås -alingsås är kul väg samt mot hindås :banana

Ok :) ser fram emot nästa film :tummenupp borås -alingsås är kul väg samt mot hindås :banana

Nästa film finns klar på tuben om 83min om inte mitt nät dör, sen tankas nästa film ner i PS till datorn, men det lär ta 7-10 timmar minst & sen tar det ytterligare 7-8 timmar att ladda upp den på tuben men den filmen är 7min 45sec.

Detta blev en liten mellan film med 1 RÖD ljuskörning :dummer

Jo Hindås har jag kört mycket i, men vill man ha svängar är en bra väg mellan Hindås - vårgårda genom skogen.

Tycker att du ska ta bågen till dass i din nästa film....med knäskrap på vägen såklart!... :)

Nästa film finns klar på tuben om 83min om inte mitt nät dör, sen tankas nästa film ner i PS till datorn, men det lär ta 7-10 timmar minst & sen tar det ytterligare 7-8 timmar att ladda upp den på tuben men den filmen är 7min 45sec.

Detta blev en liten mellan film med 1 RÖD ljuskörning :dummer

Jo Hindås har jag kört mycket i, men vill man ha svängar är en bra väg mellan Hindås - vårgårda genom skogen.

Får testa den vägen hur är skicket på den??? lika bra som hindås vägen?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT