Gasssa för bövelen det går för sakta.

Haha torrgasa på allegatan en solig lördag eftermiddag hade roCkat på film :yoparty
En våt dröm :tungan sex i mina öron med en rad4a på varvbryt genom :kär har redan gjort men på E4an men hade ingen kamera :gråta nästa gång är det genom stan :rolleyes: ska göras om o denna gången sitter kameran i beredskap fulladdad som startar med ett klick :brynad

Imon ska det gasas satan.
Usch. Sånt här är trist att läsa när ironin inte är uppenbar :(

Jag kanske bara är gammal men det låter inte trevligt/lovande/föredömligt för mc-kollektivet i stort. Gasa gärna men på rätt ställen. *hoppas ni är ironiska*

Usch. Sånt här är trist att läsa när ironin inte är uppenbar :(

Jag kanske bara är gammal men det låter inte trevligt/lovande/föredömligt för mc-kollektivet i stort. Gasa gärna men på rätt ställen. *hoppas ni är ironiska*

Du vet att det var ironi eller ? :D Hade la rökt lite mycke av det gröna när jag fick för mig att göra denna filmen :tungan

Försöker lära mig att hantera Pinnacle Studio 15 HD Ultimate :rolleyes:

Hm? jag kommer ihåg När jag bodde i Farsta/(stockholms förort) då hade jag en iT 175 (yamaha Enduro :lol ) o en zundapp Ks 125a. samt en yz 100, fick ta upp dom i hissen, kanske inte så bra luft (fast Fönstret alltid stod på vid gavel) Kan kanske? vara orsaken till att man gick ut med 1.1 (jepp siffror då!! :tummenupp) polaren berätta att jag starta iTn ibland o spann o brände hål i golvet.:smasha ja vilket jäv,, ägg man va. Men saknar gaserna gör jag,,, men nu får man stå i garaget o lukta. :)

Va fan, kör du runt med farsans gamla vinterhandskar??

Vanliga skinnhandskar.

Spelar de roll hur man klär sig ?

Såg flertal hojar idag som körde kortbyxa/t-tröja & inga handskar, vist va det varmt som satan idag men inte ens jag kör med så lite kläder på mig.

Last edited:
Vad krävs egentligen för att deportera någon?

Man behöver inte deportera mig :rolleyes: bättre man tar fram hagelbössan o drar några salvor i nyllet på mig :tummenupp

fick äntligen maxat ut min satan igår, runt 13-15+ ute o sval vind som ram-air sög in o gav lite extra knuff :crash jag får ta & dreva om hoj fanskapet typ 1- bak, för den gör ju bara 288 :näsblod

Kör lite mer försiktigt genom samhällen. Inte bara gassa helvete även om de är sköj. Hitta nån väg som svänger lite mer så ska du se att de blir bra detta med :tummenupp

Allså, vad är det här för skräp? Två minuter av mitt liv som jag inte kommer få tillbaka av den här tråden och zappande i meningslösa klipp.
Jag känner mig kränkt.

Allså, vad är det här för skräp? Två minuter av mitt liv som jag inte kommer få tillbaka av den här tråden och zappande i meningslösa klipp.
Jag känner mig kränkt.

Detta skräp är en del av mitt liv som kommer gå i min grav snart hoppas jag, eller önskar i alle fall.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT