Gamla enstånkor

Kolla, är ju det här jag menar. Vad har hänt? Vem har slagit dig med en fjäderbatong av insikt? Du har konsekvent vägrat ta in varenda åsikt, förklaring och rena fakta i din väg att framstå som lobotomerad. Hederligt folk har tagit ditt trollande och lagt ner tid på att försöka leda dig till insikt helt utan resultat.

Var det inget roligt längre?
Det är väl inget fel i mitt påstående? Nog är gamla engelska hojar mer värda än japaner. Precis som att en Ford -32 är mer värd än en Volvo V70.

Det är väl inget fel i mitt påstående? Nog är gamla engelska hojar mer värda än japaner. Precis som att en Ford -32 är mer värd än en Volvo V70.
Imponerande att du försökt läsa ett svar, tyvärr missförstod du helt vad jag skrev, försök igen.

Imponerande att du försökt läsa ett svar, tyvärr missförstod du helt vad jag skrev, försök igen.
Okej. Jag läste lite för snabbt och missade metaforen - "en fjäderbatong av insikt". Nu fattar jag var du menade. Det var ju kul att äntligen bli erkänd som någorlunda insiktsfull.

Ahh, ännu fler Tammerkrav, den får inte kosta mer än en Tammer, vara mer än en Tammer bort och säljaren måste fixa, besikta och vinterförvara den åt Tammer...

Var inte SR250 det mest lättmekade som fanns?
Dom bara går och går och måste aldrig fixas, och måste man fixa så är dom lättskruvade som en moped

• Gilla
Reaktioner: JPT
Det börjar likna nåt, men...obesiktigad, "behöver lite kärlek"(förgasarjustering?), "startade förra året", låter lite oroväckande. Priset är ju rätt i o f s.
Men framförallt är inte hojintresset på topp i november. Har inte direkt några förvaringsmöjligheter hemma i lägenheten heller. Finns den kvar i vår så...
Så är det med tyvärr hojpriserna du kräver: Billigt, rostigt skit som förmodligen blivit bortglömt och stått ute i åratal kräver dagars mekinsats. Det är enkel matematik. Konstigt att de öht blir sålda.

Så är det med tyvärr hojpriserna du kräver: Billigt, rostigt skit som förmodligen blivit bortglömt och stått ute i åratal kräver dagars mekinsats. Det är enkel matematik. Konstigt att de öht blir sålda.
Det är bara SR250 som är så eftertraktade och därför kostar så mycket. Även obesiktigade och okörbara vrak kostar med än andra hojar. Den CB250 som jag kör omkring på nu köpte jag för mindre än vad den här SR250 kostar, och den var besiktningsbefriad, körklar och hade inte gått så långt när jag köpte den.

Det är bara SR250 som är så eftertraktade och därför kostar så mycket. Även obesiktigade och okörbara vrak kostar med än andra hojar. Den CB250 som jag kör omkring på nu köpte jag för mindre än vad den här SR250 kostar, och den var besiktningsbefriad, körklar och hade inte gått så långt när jag köpte den.
Eftertraktade SR 250 existerar bara mellan dina öron.

Nu är den i alla fall såld. Som jag säger - dessa hojar är mycket eftertraktade och köps upp direkt av samlare. De blir inte kvar länge på Blocket, till skillnad från det mesta annat. Alla vill ju ha en SR250 i garaget.
Som GuW säger: Nej.

Ja…..d
Äh, ni är bara besvikna att ni inte hann köpa den. Men som sagt - man måste vara snabb för de är väldigt eftertraktade. Det kommer fler chanser, om inte alla redan har köpts upp av samlare.
Ja…..dessa samlare….
Hur ska vi vanliga människor kunna köpa saker för vad de egentligen är värda, när dessa samlare trissar upp priserna?
Skulle man inte kunna sätta ett takpris på Blocket, Tradera mfl, där man inte kan begära mer än ett visst pris för en produkt?
Då kan ju vi alla vanliga människor få vara med och få chansen.
Och så tillsätter man en myndighet som kontrollerar riktigheten i allting, och som även tillhandahåller en statlig tjänst för att lösa frakten.
Lite mer…..jämställt :tummenupp

Äh, ni är bara besvikna att ni inte hann köpa den. Men som sagt - man måste vara snabb för de är väldigt eftertraktade. Det kommer fler chanser, om inte alla redan har köpts upp av samlare.

Hört från en säker källa att den prutades till några tusen lappar å sen maldes ner i småbitar...

Hört från en säker källa att den prutades till några tusen lappar å sen maldes ner i småbitar...

Kan man skicka en slant till han som gjorde oss den välgärningen?

Kanske starta ett crowdfundingprojekt att mala ner så många som möjligt

• Gilla
Reaktioner: JPT
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...