Okej.. Jag börjar bli lagom irriterad nu angående omkörningen. Ni verkar inte fatta? Han ligger längs MITTLINJEN och jag kör om längs KANTEN på vägrenen, vad händer om jag får släpp? JAG glider av vägen och far ner i diket. Alltså inte på honom. Det fanns stort utrymme mellan honom och mig? Ja det är fel, men det var tamefan ett jävla gnäll om att riskera andra? Ska ni påpeka hur man kör? Jag vill inte peka finger, men det finns så mycket värre än mig. Jag gnäller inte när jag blir omkörd i en kurva, det händer.
Sen undrar jag.. Hur kör ni själva? Lätt att kritisera andras körning, eller hur?
Det var en engångs händelse, men har ni inget bättre å göra än och sitta å gnälla på en Ungdom som är glad över att köra hoj?
Vad är grejen? Att jag kör för fort ?? Det var inget nytt va? Jag har väldigt svårt för att ni glider runt på plastraketer och håller laglig hastighet? Omkörningen? Engångs händelse, jag riskerade inte hans ''liv'' utan mitt. Vad jag gör med mitt liv är min ensak. Eller? Jag vill inte låta som någon ''daredevil'' men så är det.
Sen varför det hela vart en sån stor grej var för att jag är 17 år och kör 125a?
Jag anser att jag kör bättre/Säkrare än andra.. Åå juste.. När man är 17 så överskattar man sin förmåga och är helt jävla sämst egentligen? Jag överskattar inte mig själv, jag håller mig på min gräns.. Som sagt. Sen vad ni anser vara en vettig gräns, det är upp till er. Man ser folk som glider över mittlinjen hela tiden, av missbedömningar. Klagar ni inte på dom? Nej.. Juste dom kör ju tung hoj.
Jag ber om ursäkt för mitt ''språk'' men jag börjar bli lite less på allt moral snack och upprepanden.
/Petai