Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fler än idag.Hur många faluröda stugor med vita knutar kommer finnas i det svenska landskapet om hundra år?
En propeller där så blir det lättare att manövrera båten i hamnen.Vaffö?
![]()
![]()
Fiskarna orkar inte simma under.Vaffö?
![]()
![]()
Och lite längre bak på båten finns ännu ett hål.Vaffö?
![]()
![]()
Det där är väl ShervinRR's gamla båt?Vaffö?
![]()
![]()
Jag refererade till en karaktär på något amerikanskt forum som våldförde sig något djävulskt på sin ninja. Gjorde egna hål i ramen mm.? Vem är sheriffen RR, oavsett så var det bara en gammal skuta som stod uppställd på omr. utanför verkstan som fick äran till årets hjulskiften. Brukar svida om själv men nu två halvhöga och tunga bilar, lilla domkraften 1.5t/alu(dubbelpump!!1) vinglar knappt med och garanterat inte för att få under pallbock på något som svarar.
Därav.
Nu behöver jag bara skruva trailern själv men boogie och ramper är jäkligt smidigt, faktiskt.
Jag refererade till en karaktär på något amerikanskt forum som våldförde sig något djävulskt på sin ninja. Gjorde egna hål i ramen mm.
Det finns nog någon bildarkeolog bland oss som kan hitta de ytterst tveksamma kreationer Shervin var pappa till.

En riktig stjärna som gjorde sig känd över hela världen. På helt fel sätt.
View attachment 497877
https://www.zx-10r.net/threads/finding-the-truth-weight-of-2005-kawasaki-zx-10r.84298/
En riktig stjärna som gjorde sig känd över hela världen. På helt fel sätt.
View attachment 497877
https://www.zx-10r.net/threads/finding-the-truth-weight-of-2005-kawasaki-zx-10r.84298/
Oavsett vad man skruvar på, hoj, bil eller hus gäller en gammal sanning.Ja den där bilden har man något vagt minne av, ram air.. men inte pseudonymen
En amatör gör vad han kan, En klåpare gör det han inte kan.
Jag tror att han var som mest aktiv innan Youtube blev standardkanal för alla hemmafixare. Annars hade jag suttit som klistrad vid alla nya uppladdningar.Hade sherwin någon youtubekanal? Jag undrar för han skulle antagligen tjänat en jäkla massa pengar på den när folk vill se idioten.
Det hade han, men jag hittar den inte längre.Hade sherwin någon youtubekanal? Jag undrar för han skulle antagligen tjänat en jäkla massa pengar på den när folk vill se idioten.
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |