Nä det blir ju lite krångligt, är allt rätt monterat och lagren är nya eller?Peugeot 307.
Går ju inte riktigt att komma åt att fylla på om man inte tar isär lagret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä det blir ju lite krångligt, är allt rätt monterat och lagren är nya eller?Peugeot 307.
Går ju inte riktigt att komma åt att fylla på om man inte tar isär lagret.
Helt nya lager. Bara monterat ena sidan än så länge.Nä det blir ju lite krångligt, är allt rätt monterat och lagren är nya eller?
Jag tycker inte att övre stödlagret brukar kännas lättare även om jag fettar in kulorna i lagret men det är ju lite mer skydd mot korrision.Helt nya lager. Bara monterat ena sidan än så länge.
Prova skicka den här länken som svar: https://nohello.net/När man hälsar och säger hur är läget eller ännu mer på engelska "How are you?" Så är det väl egentligen bara ett sätt att säga "Hej!"?
[..]
EDIT: Nu har jag väntat 2 timmar och sedan svarat "Im ok", kanske polletten trillar ner så småningom.
Prova skicka den här länken som svar: https://nohello.net/
Den hoppar automagiskt till ditt inställda språk. Åtminstone fick jag en engelsk version här, https://nohello.net/en/Har du den på engelska? Nej, det behöv inte jag fick en tumme upp morgonen efter så det är nog avslutat för den här gången.

Om du citerar inlägget så ser jag att du svarat.Nä, det visste jag inte. Men det fanns ju 8 olika varianter, osäker ändå på vilken jag ska ha i så fall.
Jag menade dock själva nippeln som sitter i locket. Hur mäter man en sån så man kan köpa en motsvarande rak? Ha kvar själva locket (det passar) men skaffa en rak nippel. Var på nippeln mäter man så man får fram storleken?

Funkar bra där det finns snöslask också.Eftersom svärfar kom med sin bil för ett par dagar sedan med läckande bromsrör och han har en Hyundai (inte skruvlock...) så bestämde jag mig för att skaffa en sån här låda. Kom idag, så vi kommer att fortsätta ikväll eller imorgon.
Ett jävla skit med stålrör, särskilt de längsgående på hans bil som sitter utan plastöverdraget inuti en plastkåpa under bilen. Funkar kanske i Kalifornien där de inte har snöslask...
View attachment 495971
View attachment 495972
View attachment 495973
Går sådär med ”netiketten”…( och om du klickar på "svara " så får jag en notis om att du svarat)
Huvudet hade saltslask, blev snöslask i skriven form. Så vi tänkte samma fast jag skrev fel.Funkar bra där det finns snöslask också.
Salt däremot - no bueno.
Fast just nu var det ju ett allmänt svar, inte direkt till Sportbike. Men jag kanske tänkte fel därGår sådär med ”netiketten”…

Ingen fara på taket, ja stålrör kan vara ett helvete att skarva, inte nog med att dom spricker, dom är ett par hundradelar smalare också och vill gärna glida ur verktyget.Fast just nu var det ju ett allmänt svar, inte direkt till Sportbike. Men jag kanske tänkte fel där![]()
Det var iaf tydligt att du svarade mig.Fast just nu var det ju ett allmänt svar, inte direkt till Sportbike. Men jag kanske tänkte fel där![]()
Jag använde den där tryckkokaren på hästbussen i helgen (bytte oken på höger sida) och pedalen känns lite svampig. SBP-snubben släppte igenom bilen iom att bromsvärdena uppfylldes, fick tipset om att gå runt bilen två ggr och sen göra det klassiska pedalpumpandet som sista åtgärd.Eftersom svärfar kom med sin bil för ett par dagar sedan med läckande bromsrör och han har en Hyundai (inte skruvlock...) så bestämde jag mig för att skaffa en sån här låda. Kom idag, så vi kommer att fortsätta ikväll eller imorgon.
Ett jävla skit med stålrör, särskilt de längsgående på hans bil som sitter utan plastöverdraget inuti en plastkåpa under bilen. Funkar kanske i Kalifornien där de inte har snöslask...
View attachment 495971
View attachment 495972
View attachment 495973
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|