Herman
Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14

Så det blir lite meck i helgen så skönt!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Herman skrev:Idag kom de, nu ska man bara ner på posten och hämta ut de... Till min honda cbr 600 ska få en bakbroms lampa i klarglas med LED lampor så kan man gömma lite blickers där oxå....
![]()
Så det blir lite meck i helgen så skönt!!!![]()
tobbeviking skrev:Kommer säkert bli görsketafränt![]()
Men blinkers, är inte minimåttet 20cm mellan dom för att det ska vara godkänt?
Sedan en annan tanke som far upp i skallen på mig då jag försökt spåna ideer till häcken på hojen är just hur bra det syns från sidan om dom sitter i baklyktan?
Jag vill gärna att det ska synas från sidan med när man vill svänga.
//Tobbe
tobbeviking skrev:Kommer säkert bli görsketafränt![]()
Men blinkers, är inte minimåttet 20cm mellan dom för att det ska vara godkänt?
Sedan en annan tanke som far upp i skallen på mig då jag försökt spåna ideer till häcken på hojen är just hur bra det syns från sidan om dom sitter i baklyktan?
Jag vill gärna att det ska synas från sidan med när man vill svänga.
//Tobbe
ok, som sagt så är jag inte alls säker på avståndet, men nog fanken vill jag att det ska synas mer än 5 meter bakom iafItacha75 skrev:14 cm har jag för mig.
Syns blinkersena 5 meter bakom hojen i dagsljus så är de godkända. Det fick jag höra från en kille som jobbar på Yamma, som hade ringt till Bilprovningens kundtjänst.
Herman skrev:Äsch man får ta lite böter, blir ju bättre nu när man inte blinkar rött iallafall.
Itacha75 skrev:14 cm har jag för mig.
Syns blinkersena 5 meter bakom hojen i dagsljus så är de godkända. Det fick jag höra från en kille som jobbar på Yamma, som hade ringt till Bilprovningens kundtjänst.
MrDaytona skrev:Är ganska säker på att de ska va 18 cm mellan dom. Sen måste dom va E-märkta också...annars blir de nog problem på besiktningen.
Lite olika bud om detta märker jag, när jag pratade med SBP så sa dom att miniblink tex endast släpps igenom om dom är just E-märkta.EBS skrev:Det behöver endast vara e-märkt vid reg. besiktning.
Lycka tillHerman skrev:Vi gör så här.... Jag har en besiktning på Tisdag så då vet jag hur det går med allt sånt. Har hört att det ska vara 20 cm mellan blinkersarna där bakhar precis de
![]()
Herman skrev:Vi gör så här.... Jag har en besiktning på Tisdag så då vet jag hur det går med allt sånt. Har hört att det ska vara 20 cm mellan blinkersarna där bakhar precis de
![]()
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen