Fick mitt klarglas idag!!

Herman skrev:
Bakljusen från Clearalternatives är inte godkännda för besiktingen... men jag klarade mig endå. Måste dock fixa en reflex bak på hojen.

Så att ni vet när ni ska göra en besikting med ett Clearalternatives på. Det är bara att hoppas han/hon är på bra humör. :banana När det är dax..... Som min var :yoparty

Jag vet att det stämmer det du säger, men man kan undra varför? Skyltbelysning saknas...det kan jag köpa, men dioder i sig är ju ok...det finns ju nya hojjar med dioder som original...

Tycker det e lite löjligt bara att de trycker på sånt...finns funktionaliteten där så borde allt va ok....

rookie skrev:
Jag vet att det stämmer det du säger, men man kan undra varför? Skyltbelysning saknas...det kan jag köpa, men dioder i sig är ju ok...det finns ju nya hojjar med dioder som original...

Tycker det e lite löjligt bara att de trycker på sånt...finns funktionaliteten där så borde allt va ok....

Tycker de jag me... Men det var inte godkännda skulle ha någon märkning för att vara okej, men han godkännde mina endå. Eftersom de fungerar som de ska. Men lite tjurigt är det förstås :huvet :huvet .

24cm i fram och 18cm i bak är det som gäller! (blinkers)
Kan hålla med om att de är många konstiga regler. Blinkers får t,ex inte vara tonade även om det lyser bra med orange färg, vissa brukar strunta i det huvudsaken att funktionen är bra.

Last edited:
Finns klarglas även till en Suzuki Bandit N600?
Var köper man sådana blinkers/baklampor?

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats