Fick mitt klarglas idag!!

Herman skrev:
Bakljusen från Clearalternatives är inte godkännda för besiktingen... men jag klarade mig endå. Måste dock fixa en reflex bak på hojen.

Så att ni vet när ni ska göra en besikting med ett Clearalternatives på. Det är bara att hoppas han/hon är på bra humör. :banana När det är dax..... Som min var :yoparty

Jag vet att det stämmer det du säger, men man kan undra varför? Skyltbelysning saknas...det kan jag köpa, men dioder i sig är ju ok...det finns ju nya hojjar med dioder som original...

Tycker det e lite löjligt bara att de trycker på sånt...finns funktionaliteten där så borde allt va ok....

rookie skrev:
Jag vet att det stämmer det du säger, men man kan undra varför? Skyltbelysning saknas...det kan jag köpa, men dioder i sig är ju ok...det finns ju nya hojjar med dioder som original...

Tycker det e lite löjligt bara att de trycker på sånt...finns funktionaliteten där så borde allt va ok....

Tycker de jag me... Men det var inte godkännda skulle ha någon märkning för att vara okej, men han godkännde mina endå. Eftersom de fungerar som de ska. Men lite tjurigt är det förstås :huvet :huvet .

24cm i fram och 18cm i bak är det som gäller! (blinkers)
Kan hålla med om att de är många konstiga regler. Blinkers får t,ex inte vara tonade även om det lyser bra med orange färg, vissa brukar strunta i det huvudsaken att funktionen är bra.

Last edited:
Finns klarglas även till en Suzuki Bandit N600?
Var köper man sådana blinkers/baklampor?

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back