Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Estremo skrev:Samtliga bolag går på ursprungseffekten.
Sedär, det var mer än vad jag visste. De ville nämligen inte försäkra min hoj pga att den är av nyare årsmodell än -95, så jag kom aldrig riktigt så långt i diskussionen.Phr33k skrev:UTOM Bilsport & MC mej vetligt. Jag har min TRX 850 reggad som 25Kw och har deras mellan försäkring. Det ger ungefär halva premien för mej. Fast den försäkringen får man bara ha om man har ett A-begränsad kort och en 25kw reggad hojj.![]()
Estremo skrev:Sedär, det var mer än vad jag visste. De ville nämligen inte försäkra min hoj pga att den är av nyare årsmodell än -95, så jag kom aldrig riktigt så långt i diskussionen.
Som granath_ säger så har du säkert haft försäkringen ett tag?Phr33k skrev:Konstigt, min hojj är en 96a.
Estremo skrev:Som granath_ säger så har du säkert haft försäkringen ett tag?
Det är säkert ett någorlunda nytt påfund från Bilsport & MC som de kommit på efter att du redan tecknat din försäkring. Min hoj ville de inte ha att göra med iaf.
Länsförsäkringar Jönköping försäkrade både min RF 600R och min GsxR 600 på 24 kW.2hjul skrev:Hej hej
ska skaffa mellan nästa år. och enda problemet är ju försäkringen=)
om jag tex köper en 600cc 25kw får jag betala för full effekt eller för bara 25kw![]()
Tack för svar![]()
Mvh tomas
Och det är inte en klass 7 hoj, därför försäkrar de den.Phr33k skrev:Konstigt, min hojj är en 96a.
Han kommer få problem när olyckan är framme och hojen är ostrypt.Dregen skrev:En bekant till mig har en 1000 som är reggad som 25 och han betalar inte för ursprungseffekten...
Dregen skrev:En bekant till mig har en 1000 som är reggad som 25 och han betalar inte för ursprungseffekten...
Alicia skrev:Är den reggad som 25 så är det billigare, men står det att den endast är strypt på pappret så går dom efter ursprungseffekten.
2hjul skrev:Hej hej
ska skaffa mellan nästa år. och enda problemet är ju försäkringen=)
om jag tex köper en 600cc 25kw får jag betala för full effekt eller för bara 25kw![]()
Tack för svar![]()
Mvh tomas
Nicks skrev:Men det verkar som om det blir olika pris varje gång man ringer :kocko
Hur mycket betalar du? Har själv kollat lite på TRX:en (håller på att övningskör nu)..Phr33k skrev:UTOM Bilsport & MC mej vetligt. Jag har min TRX 850 reggad som 25Kw och har deras mellan försäkring. Det ger ungefär halva premien för mej. Fast den försäkringen får man bara ha om man har ett A-begränsad kort och en 25kw reggad hojj.![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |