En tjejkompis tipsade om denna blogg

varför har alltid mulliga tjejjer ingen röv men onödigt stora bröst? och varför ska dom alltid skryta eller trycka upp tuttarna på bild, som om det vore allt :näsblod :zpy

blev rätt avtänd på den där bloggen när jag börja tänka på hur mkt dom där 80dd brösten skulle hänga utan bh.

För de sitter ner så mycket så all den vikten plattar till rumpan.

För de sitter ner så mycket så all den vikten plattar till rumpan.

:fakta

Tycker att hon är läcker satan!Perfekt brud som har allt! Trög hjärna stora lungor fin baklåda lagom ålder så om hon nu efter att hon blitt påsatt kan förvandla sig till en back bärs och två av mina bästa polare så kan hon få jobbet som min fru :D

Last edited:
:D lite roande var de ju å läsa på den bloggen. MEN jag tror ändå att de är oäkta bröst :)

Nja...men supersmal är jag väl ändå inte. Jag fyller faktiskt ut mina kläder.

Ja - jo, men det gör ju även tjockisarna som konstant köper 2 nummer för små kläder (för att motivera sig att banta och komma i dem).
Så den gubben går inte!
Att fylla ut kläderna betyder inte att man med automatik är fyllig.
Nu sitter ju inte jag och bedömer dig (eller nån annan) här, utan pokulerar bara lite i största allmänhet. Vill du få ett ärligt betyg får du fråga i PM motsv.
Men som sagt, var var vi? Jo fyllig. Ofta misstolkat som tjock. Liksom kraftig.

Ett trevligt ord f.ö: Fyllig.
För mig betyder det att det är "ifyllt där det behövs"
Och det kan i sin tur vara fett eller muskler.
Eller menar jag kurvig? :va (nej jag tror inte det)
Yppig är ett annat bra ord som används allt för lite.

Last edited:
Åsså. Nu har det skrivits 4 (FYRA!!!11!) sidor om den här tjejen, men INGEN har länkat upp några bilder.

Skandal.

Jävla klankande på Natasha Peyre och hennes likar! :mad:
Visst att det var ett felköp med plasten där men hellre att hon ser ut så än att hon som 9/10 brudar i det här landet skuttar runt med nån halvlös kropp byggd av chips o coca cola..

Söt o smal= het, brukar säga att man ska kunna kittla sig själv( höger arm-vänster sida o vise versa) när man håller om dom. :tungan

Fast jag håller med de som föredrar en handfull som sitter där den ska mot "taxöra deluxe".

Ang bloggtjejen så är hon förmodligen fewl i ansiktet stackarn. :(

Yppig är ett annat bra ord som används allt för lite.

Jag hade helt fel om "yppig". Trodde det betydde typ, "små yppiga tonårsbröst". Dvs något mindre, fast osv. Men det var ju tvärtom. :gnissla

Yppig = frodig = välutvecklad.

Se där, då har man lärt sig något nytt.

Frågan är hur fan man lyckas med att uppnå en vikt på 600 kg!! :3freak

Jag menar, även om man har fel på ämnesomsättningen och lider av en massa åkommor måste det ju vara generalfel i huvudet om man inte har någon sjävbevarelsedrift utan bara äter och äter.

Madhonda: Huvet på spiken som det heter... fel i huvudet helt klart. Det är något vi ser här hemma i Sverige också även om vi inte har särskilt många som kliver över ett kvarts ton men många som går runt och är feta och får rygg och knäproblem pga vikten men ändå fortsätter med pizza, chips och cola.

Jag hade helt fel om "yppig". Trodde det betydde typ, "små yppiga tonårsbröst". Dvs något mindre, fast osv. Men det var ju tvärtom. :gnissla

Yppig = frodig = välutvecklad.

Se där, då har man lärt sig något nytt.

Ja du skall hålla dig till mig - då lär du dig saker... ;)

Skönt att höra att man inte är ensam.. Jag älskar tjejer med rutor på magen, då för att dom är vältränade inte undernärda, och hur många såna finns det? :(

Neee! Lagom smala (inte tränade), korta, halv-emo cheyor ska det vara! Helst inte så jefla stora bröst, och drag åt det lite mer maskulina hållet (en chey borde iaf förstå vad jag menar med det :gnissla)

Madhonda: Huvet på spiken som det heter... fel i huvudet helt klart. Det är något vi ser här hemma i Sverige också även om vi inte har särskilt många som kliver över ett kvarts ton men många som går runt och är feta och får rygg och knäproblem pga vikten men ändå fortsätter med pizza, chips och cola.

Men precis samt att de skyller på allt annat än sin egna brist på karaktär samt skeva kroppsuppfattning!!

Men precis samt att de skyller på allt annat än sin egna brist på karaktär samt skeva kroppsuppfattning!!

Det roligaste jag hört är "jag trivs med den jag är"... jag vågar sätta pengar på att det är något man intalat sig själv under väldigt lång tid och till slut tror man på det... precis samma sätt som hjärntvättning fungerar.

Fast samtidigt finns det ju de som går igång på sånt... finns ju en rolig kommentar i nån Jet Lee rulle där en större svart kille säger "If you wanna have the heat you gotta have the meat".

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman