En tjejkompis tipsade om denna blogg

Anja Pärsson tex kan kallas mullig... för att dra nått exempel som är lite tydligt...
Tror hon har bättre muskler än många grabbar men hon är inte smal alls...

Anja Pärsson tex kan kallas mullig... för att dra nått exempel som är lite tydligt...
Hon är mycket mer vältränad och starkare än de flesta grabbar ja. Därför är hon inte mullig för mullig betyder tjock.

Nej, hon kan kallas kraftig lixom en drös fotbolls"brudar"... De är förvisso inte deffade men har knappast såpass mycket underhudsfett att de kan klassas som mulliga...
Mullig hade hon varit om hon haft samma kroppsbyggnad men saknat huvuddelen av de där musklerna..

Att börja klassa elitidrottsmän/kvinnor som mulliga är rätt tragiskt. Anja är extremt tränad även om det inte är särskillt snyggt.

Mullig är en tjej som ser ut som Anja men som saknar någon ökad muskelmassa och alltså är mjuk rätt igenom..

Konsensus är att mullig inte är någon eftersträvansvärt. För endera av könen.

Föredrar utbudet på Balettakademins kafé, där vet man att det är jackpot. Varje gång, alla gånger. Det syns när en hona tar hand om sin kropp och det är nästan larvigt attraktivt.

Nej!

Men både honkiie och korvgubbe har förklarat hur det ligger till så jag "restar mitt case"

B.t.w: Det är ett jäkla lissmande ofog att kalla tjocka för kraftiga.

Det hörs ju på ordet kraftig att där finns KRAFT! D.v.s muskler.
Tjock är man om man saknar muskler och bara har fett.
Sen kan man såklart vara både "kraftig" OCH tjock samtidigt!

Till yttermera visso känner jag supersmala personer som är...starka!
Min sambo, Madhonda, osv (som exempel)
De skulle dock aldrig kallas för - kraftiga... :va
Hmmm....

Konsensus är att mullig inte är någon eftersträvansvärt. För endera av könen.

Föredrar utbudet på Balettakademins kafé, där vet man att det är jackpot. Varje gång, alla gånger. Det syns när en hona tar hand om sin kropp och det är nästan larvigt attraktivt.

Värt ett besök månne? :tuttar

Är Madhonda supersmal? Jag har alltid föreställt mig henne som 200kg+.

Jag får tänka om!

Shhhh! Jag ville bara göra henne glad!

Sen skulle inte texten läsas som: Min sambo Madhonda... (ser att det blev lite knepigt tvetydigt där... Ett & tecken hade varit bättre än ett komma?)

Last edited:
Shit vilket "infekterat" ord mullig verkar vara dårå!! :

Men vi är väl eniga om att tighta kroppar är snyggare än fläskiga, oavsett vad vi kallar dom. :tungan

Till yttermera visso känner jag supersmala personer som är...starka!
...t.ex Madhonda, osv (som exempel) De skulle dock aldrig kallas för - kraftiga... :va Hmmm....

Nja...men supersmal är jag väl ändå inte. Jag fyller faktiskt ut mina kläder.

Är Madhonda supersmal? Jag har alltid föreställt mig henne som 200kg+.

Jag får tänka om!

Fuck...du menar inte på riktigt va!! :va Jag är 160/55. :rolleyes:

Shhhh! Jag ville bara göra henne glad!

Och nu såg jag det här...!!! :näsblod

:tungan Äh...jag gör vad jag kan för att hålla mig i trim.

Last edited:
Va!!! 55kg... nja, mullig är nog bara förnamnet!
Eller inte, känns som en väldigt ideal vikt på de 160cm:rarna... ;)

Tycker att den där bildbloggen är fruktansvärt speglad av hur småtjejerna måste uppleva verkligheten. Rätt tragiskt hur de tror att internetfame är något att sträva efter.

Mullig föressten anser jag är precis mitt emellan kraftig och fet... dvs något man verkligen inte skall eftersträva!

Vad kallar man någon som har tappat 150 pannor och har en sjuklig mängd löst hängande hud kvar på kroppen :va

(Såg en dokumentär om en snubbe som vägde runt 600kg, snacka om skinn flikar när han går ner ett par hundra...)

varför har alltid mulliga tjejjer ingen röv men onödigt stora bröst? och varför ska dom alltid skryta eller trycka upp tuttarna på bild, som om det vore allt :näsblod :zpy

blev rätt avtänd på den där bloggen när jag börja tänka på hur mkt dom där 80dd brösten skulle hänga utan bh.

varför har alltid mulliga tjejjer ingen röv men onödigt stora bröst? och varför ska dom alltid skryta eller trycka upp tuttarna på bild, som om det vore allt :näsblod :zpy

blev rätt avtänd på den där bloggen när jag börja tänka på hur mkt dom där 80dd brösten skulle hänga utan bh.

Ha ha ha kolla killen som kastar spjut i kuvös !

Va det inte du som hade typ bloggdamens syrra och hennes polare bokade för att göra snigelspår på utställningshojarna på sista sh-festen.

Du e för jävla rolig...:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...