Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...men många som går runt och är feta och får rygg och knäproblem pga vikten men ändå fortsätter med pizza, chips och cola.
Namn och lösen?
Det är lite intressant när dom har sådana där "fettoskagåneriviktprogram" När vederbörande får lov att bära sin övervikt i "lösa" kilon. Då är det inte så roligt. Och man tycker ju att dom kunde tänka på sina stackars kroppar som ska behöva släpa runt på det hela tiden. Inte schysst alls.
Men i alla fall...vad ser jag häromdagen..ena dottern på väg från korvmojjen med en pommeslåda i handen..och hon lixom går och äter samtidigt.![]()
Då blev jag faktiskt nästan förbannad.
Nåja...skitsamma. Jag är glad att jag har självbevarelsedrift nog att ha koll på mitt matintag. Visst käkar jag en pizza emellanåt och chips och cola oxå. Men det är mer undantag än regel.![]()
Yppig är ett annat bra ord som används allt för lite.
Ja det är förjävligt...man har ju bara en kropp och den ska man vara rädd om.![]()
![]()
Ålder?Så otroligt amerikanskt att gå och äta junkfood. Hatar mentaliteten.
Måste man gå och käka nåt så ta en banan eller äpple eller nåt.
Själv har jag aldrig haft några problem med vikten trots att jag vid vissa tillfällen fått låsning på pizza eller nåt sånt, men så lever jag ett aktivt liv och det verkar som att det spelar ingen roll vad jag slänger i mig... ligger alltid och kretsar kring 70kg oavsett.
Har man däremot motsatt problem att spelar ingen roll vad man äter, man går upp ändå, ja då har man ju ett fysiskt problem och borde konsultera en dietist och doktor för att se vad man bör göra annorlunda. För det handlar ju självklart om att kroppen inte kan tillgodosätta sig det man stoppar i sig.
men det är klart, hur skall dessa personer har råd med doktor, pengar går ju till chips och pizza.
btw:
sjukt smal
smal
något smal
normal
mullig
tjock
fet
Ah, vi har ett sådant exemplar på min nuvarande kurs. Först undrade jag vad som var fel med honan eftersom hon var smal, småbröstad och ja smal, men med ett praktarsle som stod ut en halvmeter från kroppen. Nu vet jag, tack!En sak jag stör mig på är däremot smala tjejer som klämmer ner sig i "lift and separate"-byxor för att få s.k j-lo rumpa.
jo, tjena, mina skinkor sitter en decimeter ifrån varandra, ligga? *flås*
Föräldrar som göder sina barn till tjockisar borde hamna i fängelse för barnmisshandel...
du glömde den sista nivån...
den heter
DAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMN!!!!!!11
Vi borde inrätta en institution som kan reglera det här otyget. Dags att damma av våra gamla åsiktsregistrerare och tvångssteriliserare för att få jobbet gjort. Avvikande beteende är fel beteende.Håller med om det!! Hur fan kan feta föräldrar vara så osmakliga att dom prackar på sina barn sina egna fuckade matvanor. Hallåå....ansvar!!![]()
"Men JAG vill ju dricka coca-cola till maten"... (idiotisk förälder som uttalar sig på min fråga varför ungarna fick cola till maten alla dagar i veckan)![]()
Nää...undrar om man skulle bli matpolis!!![]()
Har god lust ibland när jag är på affären och ser halvfeta WT-föräldrar fylla sin matvagn med allehanda onyttigheter tisdag som lördag. Chips, cola, och Billys panpizza. Undrar om det någonsin har legat en påse morötter i deras vagn.
Nej den heter fläskberg!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT