En tjejkompis tipsade om denna blogg

Bilder har man sett för, läs kommentarerna det är de som är roligast

Ja för på ditt jobb sitter det ju inte mängder av kalendrar med nakna tjejer etc.:D
Tror inte en blogg me lite lättklädda damer spelar så stor roll :tuttar
Det gör ju inte det pga alla feminist tanter som börjat så de ligger i brevlådan, här surfas det dock tidelag, därför internet är spärrat för flertalet.

Nää...men är det inte lite tragiskt ändå!!

"Älskade dator" säger hon.... kanske dags att ta steget ut i verkliga världen och bygga upp lite självkänsla för att kunna bli uppskattad för den hon är. Inte bara för att hon har snygga lökar och en snygg röv. :rolleyes:

Sorgligt och patetiskt på nåt vis. :näsblod

Nää...men är det inte lite tragiskt ändå!!

"Älskade dator" säger hon.... kanske dags att ta steget ut i verkliga världen och bygga upp lite självkänsla för att kunna bli uppskattad för den hon är. Inte bara för att hon har snygga lökar och en snygg röv. :rolleyes:

Sorgligt och patetiskt på nåt vis. :näsblod

Hon är 19. Det lilla flickebarnet vill bara ha lite uppmärksamhet. Det går över. :)

Tycker inte hon har så snygg kropp, alldeles för stora bröst, äkta nja jag tror inte det...

:fakta

När fan ska tjejer förstå att inte alla killar vill ha monstertuttar på en tanig jävla kropp. Det ser förjävligt ut I´ll tell ya!

Man blir ju lite förbannad faktiskt.

När fan ska tjejer förstå att inte alla killar vill ha monstertuttar på en tanig jävla kropp. Det ser förjävligt ut I´ll tell ya!

Man blir ju lite förbannad faktiskt.

:mad: du glömde denna.

Skämt åsido.

Det är såklart snyggare med kroppar som har proportioner. Jag menar en tjej som är lite mullig och vältränad är väl mycket snyggare än ett jävla sugrör med två bullar på.

Hon är 19. Det lilla flickebarnet vill bara ha lite uppmärksamhet. Det går över. :)

Förvisso...men det är ändå lite sorgligt. För sådana där bloggar och samhället i allmänhet riktigt göder denna typ av brudar.

Last edited:
Det är såklart snyggare med kroppar som har proportioner. Jag menar en tjej som är lite mullig och vältränad är väl mycket snyggare än ett jävla sugrör med två bullar på.
Mullig och vältränad lät inte särskilt upphetsande heller måste jag ju säga.

:mad: du glömde denna.

Skämt åsido.

Förvisso...men det är ändå lite sorgligt. För sådana där bloggar och samhället i allmänhet riktigt göder denna typ av brudar.

Okej, bifogar två bara för det. :mad: :mad:

Det är det jag menar. Visst, är du 185 cm lång och väger 70 kg så ser det inte särskilt konstigt ut med en D-kupa antar jag.
Men det är Natascha Peyre-looken jag stör mig på. Framförallt att många tjejer verkar tro att alla killar vill ha en sådan tjej, vilket ju är helt fel.

Skämt åsido.

"Mullig" är ofta bara ett ord tjockisar använder för att slippa vara just tjocka. Vältränad och mullig tror jag aldrig jag sett på samma person. :mad:

Små tuttar och tight kropp > stora tuttar imo. Stora tuttar är fan mest ivägen.
:)

Okej, bifogar två bara för det. :mad: :mad:

Det är det jag menar. Visst, är du 185 cm lång och väger 70 kg så ser det inte särskilt konstigt ut med en D-kupa antar jag.
Men det är Natascha Peyre-looken jag stör mig på. Framförallt att många tjejer verkar tro att alla killar vill ha en sådan tjej, vilket ju är helt fel.

Instämmer helt. "Slitzidealet" är så skruvat. Dom ser ju exakt likadana ut allihop. Karaktärslösa dockfejs. No thanks.

*/ ?>
Back