en liten trailer för gocart race genom köpcenter i gävleborg

Supermarket Drive 3 ???? :va

Ser inte riktigt någon helhet i detta att åka igenom ett köpcenter om inget mer händer. Liksom jaha killen åkte igenom ett köpcenter kul :näsblod

Eller åka snowracer eller bobbiecar efter en bil eller hoj ???? Visst det är säkert kul men det lär juh inte vara något som säljer iallfall....

///Micke

Stopp o väx upp!! Tänk om ni kör på någon oskyldig stackare..då kan bara hoppas ni åker på en omgång av en uppretad folkmassa, eller de håller kvar den som kör i förvar åt polisen. Sånt här trams förstör för seriösa motorintresserade som ideligen får försvara sin hobby för att idioter ständigt förstör..jag ger endast detta naiva påfund betyg :arsele

Last edited:
verkar som en rolig rulle detta! skulle man ha råd skulle man lätt investera i nån sportscam och nån vettig annan kamera o bara leka :)

Stopp o väx upp!! Tänk om ni kör på någon oskyldig stackare..då kan bara hoppas ni åker på en omgång av en uppretad folkmassa, eller de håller kvar den som kör i förvar åt polisen. Sånt här trams förstör för seriösa motorintresserade som ideligen får försvara sin hobby för att idioter ständigt förstör..jag ger endast detta i betyg :arsele

+1

men vi skulle ju bara......

Jag tänkte köra en racehoj genom en simhall.
Jävlar va förvånade dom feta tanterna som gympar i poolen ska bli när jag fräser mellan dom!:yoparty

Såå jäla outaw.

hahaha, I'm in! har inte P.R.O. senior gympingpass i mellan 14 och 15 på fredagar vid skanstull? när drar vi? :tummenupp

Vad sägs om att vi passerar entren helt otippat vid 14.15?
Lägger ett par "fuckyou burnisar" på kaklet och en endo i dambastun och beräknad utpassage 14.25.

Kommer det några och filmar?
Kommer ha en super8 på en sån trampolin på tanken samt en VHS som jag lurade åt mig ur skolans förråd när jag gick i högstadiet (1981) i ett par pacväskor riktad bakåt!

Har du några cams att bidra med?

biker-bandit skrev:
någon som vill se hela ? =)
Nej.
Jag vill se något helt nytt och unikt.
Jag vill se något som är bra filmat, helst inte upp och ner.
Jag vill se något som är bra redigerat.
Jag vill se nåt som får mig att häpna.

Jag tänkte köra en racehoj genom en simhall.
Jävlar va förvånade dom feta tanterna som gympar i poolen ska bli när jag fräser mellan dom!:yoparty

Såå jäla outaw.

Vaddå?!!1 I vattnet?!1 På ytan typ!!1

Last edited:
Vad sägs om att vi passerar entren helt otippat vid 14.15?
Lägger ett par "fuckyou burnisar" på kaklet och en endo i dambastun och beräknad utpassage 14.25.

Kommer det några och filmar?
Kommer ha en super8 på en sån trampolin på tanken samt en VHS som jag lurade åt mig ur skolans förråd när jag gick i högstadiet (1981) i ett par pacväskor riktad bakåt!

Har du några cams att bidra med?

Tyvärr ingen kamera, men jag kan spraylacka "fuck school" på ryggen på min skinnpajj! Ska jag ta med rökmaskin? vi kan ju rigga den i förväg, vore coolt! ljud och ljus kan man säkert hyr här i stockholm. Vicken jävla film, håll i din jävla hatt! :yoparty

ps. hur ska vi göra med cheerleader klacken? kommer dom in före elelr efter?

Tyvärr ingen kamera, men jag kan spraylacka "fuck school" på ryggen på min skinnpajj! Ska jag ta med rökmaskin? vi kan ju rigga den i förväg, vore coolt! ljud och ljus kan man säkert hyr här i stockholm. Vicken jävla film, håll i din jävla hatt! :yoparty

ps. hur ska vi göra med cheerleader klacken? kommer dom in före elelr efter?

Skinnpaj noterat..
Rökmaskin ascoolt lite smoke on the water feeling liksom!

Hur menar du före eller efter?
Dom kommer in efter jag är klar med dem.
Var i filmen dom dyker upp har jag inte tänkt på.

Skinnpaj noterat..
Rökmaskin ascoolt lite smoke on the water feeling liksom!

Hur menar du före eller efter?
Dom kommer in efter jag är klar med dem.
Var i filmen dom dyker upp har jag inte tänkt på.

Hade tänkt mej nått sånthär upplägg :va

Bifogat

• Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    131.3 KB · Visningar: 133
Ahahahahaha...
Hahahhahaa
Ge mig luft.
Filmtråden som gick fel (appropå "skrytet som gick fel" tråden)

Håller med GuW! :D

Kul att loggan på slutet är felstavad dessutom: bandtmovie.org...

Nej det där räckte för mig.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...