Elbil eller inte?

Jag vill se vilken garanti som slutar gälla för att man byter kylvätska själv.
Åk och fråga din KIA/Hyundaihandlare.

"7 års nybilsgaranti
7 år nybilsgaranti: Garantin följer bilen och upphör sju år efter första registreringsdatum eller efter 15 000 körda mil, det som först uppnås, alternativt med obegränsad körsträcka de första tre åren. För att nybilsgarantin ska gälla så måste all service utföras antingen av en auktoriserad Kia-verkstad eller av annan verkstad, förutsatt att arbetet utförts på ett fackmannamässigt sätt enligt Kias serviceprogram under hela garantitiden. Särskilda villkor för registrerade bilar i yrkestrafik."

Åk och fråga din KIA/Hyundaihandlare.

"7 års nybilsgaranti
7 år nybilsgaranti: Garantin följer bilen och upphör sju år efter första registreringsdatum eller efter 15 000 körda mil, det som först uppnås, alternativt med obegränsad körsträcka de första tre åren. För att nybilsgarantin ska gälla så måste all service utföras antingen av en auktoriserad Kia-verkstad eller av annan verkstad, förutsatt att arbetet utförts på ett fackmannamässigt sätt enligt Kias serviceprogram under hela garantitiden. Särskilda villkor för registrerade bilar i yrkestrafik."
Du bekräftar ju det jag säger? Så länge arbetet är fackmannamässigt utfört gäller nybilsgarantin.

Du bekräftar ju det jag säger? Så länge arbetet är fackmannamässigt utfört gäller nybilsgarantin.

Vill du chansa med garantin på dina bilar är du välkommen att göra det, jag är inte säker på att dom bedömmer ditt arbete som fackmannamässigt även om du jobbar som mekaniker på en annan firma

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!