Disskusionsforum?

Status
Ej öppen för fler svar.

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Varför får man inte gaffla lite ?

ingen tog väl illa upp?

Varför togs dubbelmoraltråden bort?

Blondie skrev:
Varför får man inte gaffla lite ?

ingen tog väl illa upp?

Varför togs dubbelmoraltråden bort?

Alla som kan gissa varför tråden togs bort räcker upp en hand :yoparty

alla som har rätt får en kola.

gladh

Det var min moralkärringsvisa som gjorde att den togs bort.
Den ansågs mycket stötande här på forumet helt enkelt.

Där var svaret, nu kan vi gå och lägga oss.

gladh skrev:
Alla som kan gissa varför tråden togs bort räcker upp en hand :yoparty

alla som har rätt får en kola.

gladh

Kan inte du förklara för jag tyckte vi snackade på ett civiliserat sätt o ingen hoppade på någon

Finns mycket sämre trådar

Kan den som tog bort tråden förklara i ett pm till mig då?

Tycker ändå att man ska kunna disskutera på ett forum utan att någon ska ta bort skiten utan anledning.

Men så är tydligen inte fallet

Väntar nu på det sedvanliga inlägget om att vi har ett eget forum att leka i ni wcxare

Jag tycker att vi gör en poll om det hela. Ska vi få diskutera eller ej? Är detta ett diskussiosforum? Ska dubbelmoral få finnas? Ska vi köra på bakhjulet när PRO har årsmöte?

Blondie skrev:
Tycker ändå att man ska kunna disskutera på ett forum utan att någon ska ta bort skiten utan anledning.

Men så är tydligen inte fallet

Väntar nu på det sedvanliga inlägget om att vi har ett eget forum att leka i ni wcxare

Ni har ett eget forum att leka på.

gladh

McB skrev:
Jag tycker att vi gör en poll om det hela. Ska vi få diskutera eller ej? Är detta ett diskussiosforum? Ska dubbelmoral få finnas? Ska vi köra på bakhjulet när PRO har årsmöte?
innan vi diskuterar så måste vi lära oss o stava,sätta komma+punkt o börja med stor bokstav,eller hur??? :rolleyes:

Skorpan skrev:
innan vi diskuterar så måste vi lära oss o stava,sätta komma+punkt o börja med stor bokstav,eller hur??? :rolleyes:

Tja... Bättre att säga något bra på ett dåligt sätt, än att säga något dåligt på ett bra sätt. Det sämsta är dock dåliga argument framförda på ett dåligt sätt, vilket kvällens diskussioner visar är ett vanligt fel i dagens samhälle.

Vad ni ville bevisa med den förra tråden var ju att ni i WCX är ballast. Nu vet vi det. Låt oss gå vidare.

McB skrev:
Tja... Bättre att säga något bra på ett dåligt sätt, än att säga något dåligt på ett bra sätt. Det sämsta är dock dåliga argument framförda på ett dåligt sätt, vilket kvällens diskussioner visar är ett vanligt fel i dagens samhälle.
tur att nån är perfekt...
gillar du inte o läsa det så är det ingen som tvingar dej
(opps,nu glömde jag börja med stora bokstäver) :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Skorpan skrev:

Och gillar man inte forumet så behöver man inte posta.
(oups, nu började jag en mening med ordet och) :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

gladh

Skorpan skrev:

Alltid trevligt att diskutera med folk som kan framföra bra argument om sin åsikt på ett sakligt sätt. Mycket vanligt på detta forum, har jag märkt, vilket är tur eftersom det är representativt för motorcyklister i allmänhet.

Goodstuff skrev:
Vad ni ville bevisa med den förra tråden var ju att ni i WCX är ballast. Nu vet vi det. Låt oss gå vidare.
Det handlar inte om ballast, men du förstår inte sånt. Det handlar om folk som står för vad dom tycker och inte vänder kappan efter vinden så att dom tror sig ha hög status bland vissa andra på detta forum. Ni är riktigt sorgliga ibland, när man inte klarar av kritik ja då anmäler man till en moderator och får det raderat istället. Sorgligt......

McB skrev:
Alltid trevligt att diskutera med folk som kan framföra bra argument om sin åsikt på ett sakligt sätt. Mycket vanligt på detta forum, har jag märkt, vilket är tur eftersom det är representativt för motorcyklister i allmänhet.
Funderat på att alla människor kanske inte kan förklara saker på ett sakligt sätt, skall dom då inte få vara med på forumet då eller??? Alla kanske inte har talets gåva som du?

Goodstuff skrev:

Antingen skämtar du här eller så är du årets looser! WCX har inget med det här att göra.

Inget jag ville bevisa med den förra tråden annat än att jag hatar moralkärringar. Och det jag hatar mer än moralkärringar är moralkärringar som själva inte tror på det som säger men säger det ändå gömda bakom en dataskärm. Varför dom först kör med sitt moralsnack på ett forum och sedan går och gör just det som skrivit att dom är emot fattar jag inte. Kanske är det för att dom har en liten snopp eller nåt, vad vet jag.

Finns inget värre än fega as som inte kan stå för det dom gör eller gjort! Svider sanningen? GÖTT!

Last edited:
Silwer skrev:
Vilka ni?

Tror du vi sitter o tjafsar i trådar för att sen få dem borttagna?
Klura på det du.... Av vilken anledning togs tråden bort??? Missa jag massa action och vem var det som tog bort den???

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien