Ravetrancer skrev:återigen dela in folk i olika fack.....inte snyggt
Jag har inte delat in folk i olika fack, utan blev själv indelad i ett, då jag uppenbarligen tillhör dem som har "talets gåva", vilket vissa andra inte har, enligt utsago.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ravetrancer skrev:återigen dela in folk i olika fack.....inte snyggt
Ravetrancer skrev:Gubbs, ni e trevliga det vet jag , men ibland så blir det bara för mycket......även Gladh tro det eller ej tycker jag är trevlig men ibland känns ni som ena jävla översittare och det irriterar mig som fan.
Helvete. Avslöjad, IGENMr. Cap skrev:Kanske är det för att dom har en liten snopp eller nåt, vad vet jag.
Argumentet i tråden var att å ena sidan Anklagas WCX för att iriitera allmänheten och sägs behöva ta ansvar dör hur icke medlemmar kör. Å andra sidan så gör denne anklagare andra grejer som jag bedömer som värre, såsom wheela i bostadsområde och på 50vägar. Hur kan man då klandra andra när man är lika illa själv. Eller retar man inte allmänheten och bilister och boende när man wheelar???McB skrev:Med "ankdammsnivå" så åsyftar jag de flesta diskussioner rörande detta ämne. Sakliga argument saknas ofta, och de gånger de framförs blir de bemötta med ett "dra åt helvete" eller liknande.
Och vem som har hotat vem ska vi inte gå in på, det är glömt och förgånget. Tomma tunnor skramlar mest, uppenbarligen.
Nu skakar vi tass och glömmer alltihop. Vi har olika åsikter helt enkelt, och hur mycket vi ältar dem fram och tillbaks så kan vi inte komma överrens. Bättre att lämna det därhän och återgå till Status Quo innan något tråkigt händer.
Ravetrancer skrev:nja, nu tog du nog i Anneli, varför uttrycker du dig så när du knappt känner Skorpan?
Dessutom kan jag bevisa motsatsen.
gladh skrev:Mr. Cap, vad är problemet? Någon sa att det kanske inte var så bra reklam för MC-kollektivet om man wheelade när det var 40 i klunga. han sa inte att det var dumt att wheela. Varför får du tuppjuck över en sån postning?
gladh
Ravetrancer skrev:Argumentet i tråden var att å ena sidan Anklagas WCX för att iriitera allmänheten och sägs behöva ta ansvar dör hur icke medlemmar kör. Å andra sidan så gör denne anklagare andra grejer som jag bedömer som värre, såsom wheela i bostadsområde och på 50vägar. Hur kan man då klandra andra när man är lika illa själv. Eller retar man inte allmänheten och bilister och boende när man wheelar???
självklart får du den indelningen eftersom du tog upp ämnet om att vissa inte kan uttrycka sig på ett visst sätt och det kan du. Du jämför ju dom med dig om hur DU vill ha dina diskussioner. Självklart delar jag in dig i ett fack eftersom jag då måste jämföra dig med andra-----McB skrev:Jag har inte delat in folk i olika fack, utan blev själv indelad i ett, då jag uppenbarligen tillhör dem som har "talets gåva", vilket vissa andra inte har, enligt utsago.
Mr. Cap skrev:Problemet är att jag tycker inte man ska uttala sig om varken det ena eller det andra om man själv inte tror på det man skriver. Vill man vara en moralkärring ja då får man banne mig visa ett gott exempel.
Detta gäller ALLA moralkärringar! Önskar jag hade en kamera riktad mot alla moralkärringar här. Det hade nog visats både en och annan dubbelmoral.
Varför kan inte alla bara stå för vad dom tycker? Inte går jag och snackar skit om wheelies m.m. och sen kör en wheelie genom stan.
Ravetrancer skrev:Argumentet i tråden var att å ena sidan Anklagas WCX för att iriitera allmänheten och sägs behöva ta ansvar dör hur icke medlemmar kör. Å andra sidan så gör denne anklagare andra grejer som jag bedömer som värre, såsom wheela i bostadsområde och på 50vägar. Hur kan man då klandra andra när man är lika illa själv. Eller retar man inte allmänheten och bilister och boende när man wheelar???
Kawa_GPX600R skrev:hata moralpoliser skaffa ett liv eller bli polis![]()
saken är att jag bara var med på första sidan på den andra tråden och vet inte vad som försigått där. Ang konstruktiv kritik då: Konstruktiv kritik tar man upp med mig och inte på ett allmänt forum som WCX om man inte menar nåt förlöjligande med det. Vi behöver ingen promoting överhuvudtaget, och hade du vart helt grön och inte vågat komma till GP så kan jag ju iaf säga att du hade missat ett gäng med killar som är lojala mot varann och ställer alltid upp för sina vänner.....vad mer krävs det egentligen, doktorsavhandling???gladh skrev:Om du såg denhär diskussionen med mina ögon så hade du förmodligen skrivit samma sak som jag gjort nu, Ravetrancer. Problemet är att ni WCX:are inte lyckas göra nån sådär fantastisk promotning av er klubb som ett sällskap som jag som utböling skulle vilja ge mig i lag med och åka med. Hade jag varit helt grön och kommit in på detta forumet så hade jag inte vågat närma mig Poseidom på MC ,av risk för att råka ut för er. För helsike, det finns positiv och negativ kritik, vill man inte ta emot konstruktiva förslag så slipper man, men att starta rena personförföljelser som den andra tråden mynnade ut i då tycker jag mig ha rätt att häckla er lite.
Det glädjer mig dock att du tycker att jag verkar vara en trevlig prick, smicker kommer man långt med.![]()
gladh
jag tycker inte heller att han e en idiot och det vet han ju också.......vem har sagt att nån är en idiot?Anneli skrev:För att jag också ville vara med o jiddra?Eller kanske för att jag vet att McB inte heller är någon idiot. Trots att jag förmodligen hör till dom som i hans ögon inte uttrycker sig så väl.
![]()
Ravetrancer skrev:Det handlar inte om ballast, men du förstår inte sånt. ---edit ---
av kritik ja då anmäler man till en moderator och får det raderat istället. Sorgligt......
Mr. Cap skrev:Antingen skämtar du här eller så är du årets looser! WCX har inget med det här att göra.
Mr. Cap skrev:Inget jag ville bevisa med den förra tråden annat än att jag hatar moralkärringar. ---edit ---
Finns inget värre än fega as som inte kan stå för det dom gör eller gjort! Svider sanningen? GÖTT!
Ravetrancer skrev:självklart får du den indelningen eftersom du tog upp ämnet om att vissa inte kan uttrycka sig på ett visst sätt och det kan du. Du jämför ju dom med dig om hur DU vill ha dina diskussioner. Självklart delar jag in dig i ett fack eftersom jag då måste jämföra dig med andra-----
sa jag du?Goodstuff skrev:Ni? Vad är det för kritik som jag inte har klarat av och vad har jag anmält till en moderator? Det var två exempel på saker jag inte förstår.
När har jag vänt kappan efter vinden? För du tycker ju uppenbarligen att jag gör det med tanke på ditt inlägg.
Jag gjorde ett lite sarkastiskt inlägg om att det måste finnas en anledning till att det i väldigt många fall är WCX medlemmar, de skriver så i varje fall i sina signatrer eller dylikt, inblandade i dylika diskussioner om moral/dubbelmoral/trippelmoral och hojåkning. Var väl lite väl raljerande i tonen eftersom ni skriver som ni gör dåni är rakryggade personer.
Antagligen är jag årets looser, fråga Ravetrancer han vet sälert hur jag är egentligen. Eftersom du i ditt förra inlägg citerade WCX egen hemsida och inlägg gjorda av som det framstod vara WCX medlemmar så trodde jag att WCX var inblandat på något sätt. Ledsen att jag såg så fel.
Vad är moralsnack då? Att ha en åsikt som inte överenstämmer med eran och även skriva så?
Ravetrancer skrev:saken är att jag bara var med på första sidan på den andra tråden och vet inte vad som försigått där. Ang konstruktiv kritik då: Konstruktiv kritik tar man upp med mig och inte på ett allmänt forum som WCX om man inte menar nåt förlöjligande med det. Vi behöver ingen promoting överhuvudtaget, och hade du vart helt grön och inte vågat komma till GP så kan jag ju iaf säga att du hade missat ett gäng med killar som är lojala mot varann och ställer alltid upp för sina vänner.....vad mer krävs det egentligen, doktorsavhandling???
Att du verkar trevlig trots meningskiljaktigheter står jag fast vid
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |