R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- skvde
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Ska inte uttala mig om skärpan men 1/125 på 200mm är väl i längsta laget (förutsatt att du inte har IS?). Sen ser det ganska nära ut? Du har koll på närgränsen?
ok, jag justerar tiden imorrn i bra ljus,
närgränsen är 1.2 meter på gluggen, detta är ca 3m, nog eller?


