Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och jag har fortfarande 2 kaxiga grabbar i liv! Och jag älskar dom! Men när det har kommit till MC-körning i början.. så har jag varit stenhård på vissa saker. Och det har satt sig tror jag!Har läst halva tråden på flashback… fy fan alltså.
Har en son som kör A1 och en till som bara har uppkörningen kvar, båda känner till händelsen men det här manar till lite mer diskussion.

GP har gjort ett längre reportage.Den här olyckan berörde rätt djupt, måste jag säga. MC-frälst kille som är så glad över att han tagit kortet för lätt MC. En månad senare blir han torpederad bakifrån av en bil. Med tanke på att bilföraren blev anhållen misstänkt för vållande till annans död och grov vårdslöshet i trafik måste det varit extra allvarliga omständigheter kring det hela. Tänker på föräldrarna och alla vänner. Fy fan...
![]()
Milton, 16, dog i mc-olycka: ”Hans mc-intresse var enormt”
Milton Ek, 16, avled i en mc-olycka efter att ha blivit påkörd av en bil i Lerum. Hundratals människor hedrade hans minne på olycksplatsen. – Att köra mc var Milton stora intresse. Han dog exakt en månad efter att han klarat uppkörningen, säger pappan Nicklaes Ek.www.expressen.se
Låst bakom betalvägg.GP har gjort ett längre reportage.
![]()
Vännernas stöd – efter att Milton, 16, dog i olyckan
Mamma Ulrika: ”Utan all kärlek som omger oss nu går det inte”.www.gp.se
Kommer ihåg för några år sedan när jag var i Thailand. Då var det en ganska stor nyhet som fick mycket publicitet på nätet och nyheterna på tv. (Jag kommer inte ihåg exakt hur det vat)
Det handlade om en kille som spårlöst försvunnit några år tidigare.
Tror det var långt norrut ute på vischan.
Av en slump så hade någon varit bushen vid sidan av vägen och sett en skrot motorcykel (sådan liten honda som alla kör omkring på) ligga en bit från vägen i en svacka. Efter ett tag hittar dom ett skelett hängandes i ett tätt snårigt buskage. Det visar sig att han kört av vägen och flugit in och blivit hängandes i snåret brevid vägen och motorcykeln rullat ner i svackan. Ingen som upptäckte det på många år.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |