Dirtbike Racing bytt nr?

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Hoj
Motard
Försöker ringa till Dirtbike Racing i midsommarkransen på tfn 18 66 40 men telia kärringen säger att numret har upphört.

Vet nån om dom har bytt nr?

vet inte om de finns kvar, cyklade förbi dem varje dag förut när jag jobbade i Älvsjö och det såg helt igenbommat ut på slutet. Har dock bytt uppdrag nu och cyklar inte samma väg längre.

vet inte om de finns kvar, cyklade förbi dem varje dag förut när jag jobbade i Älvsjö och det såg helt igenbommat ut på slutet. Har dock bytt uppdrag nu och cyklar inte samma väg längre.

jojo, det vet jag. Men dom har bytt lokal tvärs över till midsommarkransen. Ringde dom sist med det här numret, rätt så nyligen. Har varit där och handlat flera gånger men inte den här månaden.

Dirtbike har ett nr på hitta.se, dock går detta till faxen och inget annat gick att uppbringa senast jag försökte.

Mitt bästa tips är att vända sig till 24mx.se som har butik 1 minut därifrån, och har inte ett dammigt skyltfönster med en sur finne bakom.

Vadå har dom konkat igen?? Då måste det vara nyligen...Jo, jag har varit på 24mx o handlat där men grejen är att jag hade beställt lite delar till hojen på dirtbike, o snubben ringde mig för nån vecka sen och sa att delarna hade kommit...tänkte dra dit idag och hämta grejerna men ville dubbelkolla innan ja drog iväg...han har ju lite skumma öppettider den där finnen...lite som han vill...men men ja kanske blir tvungen att åka förbi o kolla ändå

Vafan, typ 3:e konken ...ett tag var dem nere när jag hojjade förbi, plötsligt igenbommat för att sedan öppna igen och nu detta :va

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back