Gixxer-Anders
the story of my life..
Chris Ash skrev:den eventuella "socialistpropagandan" i SVT är som droppe i havet i jämförelse.
Vilket du med säkerhet vet eftersom din "uppfattning om SVT är ganska vag på grund av att jag sällan ser på TV överhuvudtaget" .
Du är inte trovärdig.
) till deras dåvarande högkvarter när jag gick i nian. De hade fina porträtt och flaggor kommer jag ihåg. 