Markus skrev:Han sade exakt så här, bl.a.:
"Men en mer vinklad rapportering än Fox finns knappast i hela den västerländska tv-världen."
Om du hade sett FOX hade du nog förmodligen kunnat dra samma slutsats. Det oavsett om du jobbat på SVT, röstat på moderaterna eller vänsterpartiet..

