Krissy skrev:Men titta lite på FOX då! Det räcker med ett par timmars tittande för att inse att det är precis det aphus som dokumentären hävdade.
Jag har inte FOX, och om jag hade det så skulle jag titta. Jag har aldrig sagt att Fox tillför något eller att de är realistiska, jag har bara vänt mig mot det faktum att det är SVT som valt att visa den. Sten i glashus.
