kjuze skrev:Trött student till ditt förfogande. ;-)
Du e 20år gammal o pratar o hur polisen prioriterar o varför osv
Vad är din egen erfarenhet av livet bortsett från studentlivet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kjuze skrev:Trött student till ditt förfogande. ;-)
oFFkeFF skrev:Några år? Det brukar räcka med 10 minuter innan man skäller ut de idiotiska användarna(eller i mitt fall help-desken
)
benkar skrev:Är du en "ANVÄNDARE"?Och bergis ringer du helpdesken utan att ens ha startat om PCn 3 ggr innan du ringer?
![]()
![]()
Lugnt, Helpdesken jag och mina kollegor sitter i, hör nog till den slötsliskigaste i världen, fixar svar på dom mest konstiga, dumma, och svåra frågor, och blir inte ens dryga, men har å tredje sidan en boxboll att avreagera oss på...
![]()
/B
benkar skrev:Är du en "ANVÄNDARE"?Och bergis ringer du helpdesken utan att ens ha startat om PCn 3 ggr innan du ringer?
![]()
![]()
Lugnt, Helpdesken jag och mina kollegor sitter i, hör nog till den slötsliskigaste i världen, fixar svar på dom mest konstiga, dumma, och svåra frågor, och blir inte ens dryga, men har å tredje sidan en boxboll att avreagera oss på...
![]()
/B
stoffer skrev:Nej nej nej, du kan inte dra över alla poliser på en kam!
Blondie skrev:inget illa men man undrar lite?
Vad pluggar du till?
Sen frågan igen varför så varm om hjärtat i poliser
Tänk om du hade missat bussen igår kväll, då hade inte den stakkars som missade den precis fått stryk. Det är DITT fel.kjuze skrev:Ja hoppas får man.. Men en ganska intresant frågeställning skulle te.x kunna vara hur många har krashat som ett direkt resultat av SH? Det låter konstigt men tänk såhär, hur många har krashat medans de spelat in en film för att lägga upp på denna sida för att impa? Som inte hade krashat om det inte varit för skrytfaktorn.
Jag tror faktiskt det är ett antal..
På samma sätt som att folk köper mer hojjar än dem gjort om detta forum inte funnits. Kanske är sponsrat av mc-tillverkarna eller vad säger du sweedie? ;-)
Inget ont om SH som forum, jättetrevligt...
Jag vill oxå bli trafikpolis, gärna i GöteborgBlondie skrev:inget illa men man undrar lite?
Vad pluggar du till?
Sen frågan igen varför så varm om hjärtat i poliser
Santo skrev:På a svarar jag b och på b svarar jag jo men visst.
Jag har oxo en fråga så jag snor din tråd bara en liiiten stund...
Vad är det för skillnad på en ost?
Vad menar du? Du kan väl inte vara en dag över 25?Yoshi_gixxeRR skrev:Unga människor VET alltid svaren på allt...
Dom e oftast miljöpartister lr vänstersympatisörer :kocko
Sen när dom blir äldre så kommer dom på att ALLT inte e så enkelt längre...
Då byter dom oftast till folkpartiet (dom vet inte riktigt vad dom vill)
Sen när dom blir gamla (o förhoppningsvis lite erfarna) så vet dom att man måste försöka få harmoni i livet![]()
Då vet man att man INTE ska rösta på MP lr vänstern![]()
Senmoralen e dom unga VET inget om hur livet fungerar![]()
.../Yoshi
HanneZ skrev:Vad menar du? Du kan väl inte vara en dag över 25?
Eftersom jag inte sett dig så trodde jag detta efter de inlägg på sporthoj.com som du skrivit...Yoshi_gixxeRR skrev:Tack så mkt![]()
Det tar jag som en komplimang![]()
(Röstar jag då på folkpartiet då)
![]()
.../Yoshi
HanneZ skrev:Eftersom jag inte sett dig så trodde jag detta efter de inlägg på sporthoj.com som du skrivit...
Gör dig inte till, dina inlägg är ofta av "ungdomlig" karraktär, det ser kanske inte du, men vi andra.Yoshi_gixxeRR skrev:![]()
![]()
![]()
Okej... Nu e du mysko!!!
Du vet åldern på folk för vad dom skriver på SH![]()
Intressant![]()
.../Yoshi
kjuze skrev:Hej!
"Har följt detta forum ett tag och det verkar inte utan att många av er är upphakade på poliser. Är det inte rapporter från era dagliga turer där ni på ett jättecoolt sätt dragit snutfan så är det klagomål på att polisen inte har något bättre för sig än att stoppa er som bara wheelade eller körde 20-30 km för fort...."
----
Helt enkelt mitt i prick...klockren "analys"!
Tillägger den gamla klassikern: som man bäddar får man ligga
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti