"Fin i övrigt"? Halva motorcykeln fattas ju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Fin i övrigt"? Halva motorcykeln fattas ju.
Jag har också alltid tänkt att kopparfärgat allt utom kåpor och däck skulle vara snyggt. https://www.blocket.se/annons/skane/honda_cbr_600_ny_besiktad/96715480

Mycket kön att köra dom som är nybörjare...
Att man får sitta mycket i köer med den där slöa hojen eller att han inte har maskerat handtagsgummina innan lackering?Det är dock inte det mest underliga med annonsen.
Påminner om arab-cykelaffären mittemot där jag hade min verksamhet för ett antal år sedan. Tänkte att "ja men jag lämnar in min cykel, det är mitt i vintern och han tar bara 99 kr för en service och tvätt" - första gången jag lämnat in en cykel någonsin för övrigt.Kopparfärgat...? Du är snäll, du.
Jag tror att kvällssolen och färgåtergivning i läge Random spelar oss ett spratt.
Det är nog mer guldfärg som sprayats på...
View attachment 463092
...allt, inklusive gummihandtag, aluminiumdetaljer och strömbrytare. Allt!
Det är dock inte det mest underliga med annonsen.
Åååkaaaay...?

Det kan ju vara så att det målades guld. Sen fick han för sig att vaxa det som skulle vara riktigt blankt och guldigt inför säljes annonsen. Men i hasten fick han fel tub och tog kopparpasta!Kopparfärgat...? Du är snäll, du.
Jag tror att kvällssolen och färgåtergivning i läge Random spelar oss ett spratt.
Det är nog mer guldfärg som sprayats på...
View attachment 463092
...allt, inklusive gummihandtag, aluminiumdetaljer och strömbrytare. Allt!
Det är dock inte det mest underliga med annonsen.
Åååkaaaay...?

Att drivpaketet ser ut att att vara ... lite slitet ... äsch, strunt i det, kopparfärgen ser till att det håller länge till!Jag har också alltid tänkt att kopparfärgat allt utom kåpor och däck skulle vara snyggt. https://www.blocket.se/annons/skane/honda_cbr_600_ny_besiktad/96715480

Behöver man ha en stor kuk för att köra en tjejhundraJag har också alltid tänkt att kopparfärgat allt utom kåpor och däck skulle vara snyggt. https://www.blocket.se/annons/skane/honda_cbr_600_ny_besiktad/96715480

Mycket kön att köra
"Dapparna" betingar fantasipriser, gäller även mopparna KS50 och den eftertraktade KS100 från 70-talet.Var det inte här i tråden någon svor över 125-priser på 20-30.000? Annons från igår:
Kan bli en riktig klassiker dettaHur ska detta sluta?

Kan bli en riktig klassiker detta![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |