Byt. var ca 1-2 mm kvar när jag stack ut på en runda som skulle varit ca 15 mil men blev runt 45-50 mil i lite högre tempo än planeratHar 3mm kvar på mitt bakdäck.
Är jag snål och kör 300mil till eller skulle ni byta?
(Michelin road 5)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Byt. var ca 1-2 mm kvar när jag stack ut på en runda som skulle varit ca 15 mil men blev runt 45-50 mil i lite högre tempo än planeratHar 3mm kvar på mitt bakdäck.
Är jag snål och kör 300mil till eller skulle ni byta?
(Michelin road 5)
Min erfarenhet oxå.Någon har vid något tillfälle sagt till mig att däcken slits ner fortare i slutet så 5-4mm tar längre tid än 2-1mm. Vet inte om det tillför något.
Det går fort på slutet. Gammal visdom..Någon har vid något tillfälle sagt till mig att däcken slits ner fortare i slutet så 5-4mm tar längre tid än 2-1mm. Vet inte om det tillför något.
Min säsong är i princip över då jag nu pysslar med röjning i skogen.Var blev @BMW R90s av och ffa, hur blir det?
Min säsong är i princip över då jag nu pysslar med röjning i skogen.
Fråga är byta nu eller omaket med byte under säsong?
Hur länge håller sig däck som mestadels står i ett svalt och mörkt garage? Bör väl inte bli till bakelit på ett par år?Du byter i vår och får däck tillverkade i början av 2027.
Kör snyggt!
Kör du på Nascar-ovaler med hojen??Byt. var ca 1-2 mm kvar när jag stack ut på en runda som skulle varit ca 15 mil men blev runt 45-50 mil i lite högre tempo än planerat
Jag vill alltid ha nästa omgång hemma. Man kan skada ett och vill inte sitta och vänta på en budbil när man kunde kört.Hur länge håller sig däck som mestadels står i ett svalt och mörkt garage? Bör väl inte bli till bakelit på ett par år?
Kör de rundor som är kvar på dessa. Byt i vinter eller vår.Min säsong är i princip över då jag nu pysslar med röjning i skogen.
Fråga är byta nu eller omaket med byte under säsong?
Hur länge håller sig däck som mestadels står i ett svalt och mörkt garage? Bör väl inte bli till bakelit på ett par år?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |