Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Har en polare som får covid för sjunde ggn.
Han är tydligen på delad 13'de plats i världen på någon obskyr lista.
Ingen aning om platsen stämmer men covid har han titt och tätt.
Är han vaccinerad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har en polare som får covid för sjunde ggn.
Han är tydligen på delad 13'de plats i världen på någon obskyr lista.
Ingen aning om platsen stämmer men covid har han titt och tätt.
Minst 3 sprutor.Är han vaccinerad?
Nu är det lite utanför tråden men ändå inte, typ, asså, ba.
Det handlar om ivermektin.
Såg Mel Gibson hos Rogan.
Mel sa sig ha tre kompisar med "stage for cancer" som blivit friska av ivermektin.
Möjligen var också hydroxychloroquine och metylenblått(!?) Också inblandat.
Rogan sa att han hört en del om detta också.
Nu har jag inte hållit koll på detta men är det någon annan här som hört Något liknande?
Läste du nåt av vad du citerade? Jag ser inte att ditt svar från chatgpt en nuddar ens i periferin av Kratoz inlägg som du citerar.Jag frågade ChatGPT:
”Ivermektin är en medicin som används för att behandla olika parasitinfektioner, såsom skabb, löss och vissa typer av maskar. Effektiviteten av ivermektin beror på vilken sjukdom det används för och hur det administreras.
Godkända användningsområden
Ivermektin är effektivt och väl beprövat för följande:
• Behandling av parasitinfektioner som onchocerciasis (flodblindhet), lymfatisk filariasis, och strongyloidiasis.
• Behandling av skabb och huvudlöss.
Ivermektin och COVID-19
Under COVID-19-pandemin undersöktes ivermektin som en möjlig behandling för viruset. Laboratoriestudier visade att det hade en viss effekt på viruset i cellkulturer, men dessa nivåer är inte möjliga att uppnå säkert i människor med de doser som används kliniskt. Kliniska studier och granskningar av forskningen har inte visat övertygande bevis för att ivermektin är effektivt mot COVID-19. Flera hälsomyndigheter, inklusive WHO, EMA och FDA, rekommenderar inte ivermektin för behandling eller förebyggande av COVID-19 utanför kliniska prövningar.
Slutsats
Ivermektin är effektivt och säkert när det används för de rätta indikationerna enligt medicinsk praxis. Det bör dock inte användas för andra ändamål, som behandling av COVID-19, utan starkt vetenskapligt stöd och medicinsk vägledning.”
Mvh
Sjukt kul, tänkte också på det, scrollade fram och tillbaka några gånger utifall jag missat något inlägg.Läste du nåt av vad du citerade? Jag ser inte att ditt svar från chatgpt en nuddar ens i periferin av Kratoz inlägg som du citerar.
Mel Gibson verkade påtänd i intervjun.Nu är det lite utanför tråden men ändå inte, typ, asså, ba.
Det handlar om ivermektin.
Såg Mel Gibson hos Rogan.
Mel sa sig ha tre kompisar med "stage for cancer" som blivit friska av ivermektin.
Möjligen var också hydroxychloroquine och metylenblått(!?) Också inblandat.
Rogan sa att han hört en del om detta också.
Nu har jag inte hållit koll på detta men är det någon annan här som hört Något liknande?
Sjukt kul, tänkte också på det, scrollade fram och tillbaka några gånger utifall jag missat något inlägg.
Det är det vanliga, regimen says.

Jo, jag vet vad ivermektin är men tänkte om det var någon här som hört något kring det som togs upp av Mel och Rogan.Jag frågade ChatGPT:
”Ivermektin är en medicin som används för att behandla olika parasitinfektioner, såsom skabb, löss och vissa typer av maskar. Effektiviteten av ivermektin beror på vilken sjukdom det används för och hur det administreras.
Godkända användningsområden
Ivermektin är effektivt och väl beprövat för följande:
• Behandling av parasitinfektioner som onchocerciasis (flodblindhet), lymfatisk filariasis, och strongyloidiasis.
• Behandling av skabb och huvudlöss.
Ivermektin och COVID-19
Under COVID-19-pandemin undersöktes ivermektin som en möjlig behandling för viruset. Laboratoriestudier visade att det hade en viss effekt på viruset i cellkulturer, men dessa nivåer är inte möjliga att uppnå säkert i människor med de doser som används kliniskt. Kliniska studier och granskningar av forskningen har inte visat övertygande bevis för att ivermektin är effektivt mot COVID-19. Flera hälsomyndigheter, inklusive WHO, EMA och FDA, rekommenderar inte ivermektin för behandling eller förebyggande av COVID-19 utanför kliniska prövningar.
Slutsats
Ivermektin är effektivt och säkert när det används för de rätta indikationerna enligt medicinsk praxis. Det bör dock inte användas för andra ändamål, som behandling av COVID-19, utan starkt vetenskapligt stöd och medicinsk vägledning.”
Mvh
Man kunde tro att han jobbade som informatör på någon myndighet.
Jag bör väl tillägga att jag har svårt och tro att Ivermektin skulle bota cancer men jag känner mig tillräckligt ödmjuk för och erkänna att det är utanför min proffesion att bedöma.
Och Mel Gibson är väl inte heller den första jag skulle rådfråga ifall jag drabbades av cancer.
Så tills vidare följer jag utvecklingen från sidlinjen.
Läste du nåt av vad du citerade? Jag ser inte att ditt svar från chatgpt en nuddar ens i periferin av Kratoz inlägg som du citerar.
Mänskligheten tackar dig för att du upplyser om detta.
Det finns en historia kring Ivermektin som man knappast kan bortse ifrån; nämligen dess roll som ”snake oil” för både det ena och det andra, helt utan vetenskapligt stöd.
Mvh

Mänskligheten tackar dig för att du upplyser om detta.
Det finns en historia kring Ivermektin som man knappast kan bortse ifrån; nämligen dess roll som ”snake oil” för både det ena och det andra, helt utan vetenskapligt stöd.
Mvh

Där är du ju inne på en ytterst viktig fråga i sig, som inte direkt är kopplad till vacciner och pandemier, men som ändå kan vara avgörande för hur utfallet blir vid olika typer av kriser.
Dvs vad som krävs för att vitalisera demokratin i vår tid och att kunna (åter)skapa förutsättningar för att lösa svåra problem som inte går att lösa individuellt utan där det krävs samarbete på olika nivåer. Dystopin vore ju att mänskligheten går under därför att tilliten är så låg och alla så upptagna att bråka med varandra att det blir omöjligt att lösa allvarliga problem gemensamt, och/eller att detta öppnar upp för ännu mer auktoritära ledare än du beskriver.
Så är det förstås. Men förtroendet kan ju inte heller byggas upp utan att det finns någon slags insikt hos människor om att det faktiskt finns ett värde av sådana institutioner. Det kan inte byggas ensidigt utan växer fram ömsesidigt när förutsättningarna medger. Om misstron är så stark att folk dras med i en närmast nihilistisk negativ spiral är frågan om det finns något som kan göras för att återskapa förtroendet, utan att det inte bara avfärdas med ny misstro.Varje institution står ju själva för att vårda folkets tillit och låter dom det förtroendet raseras för att vinna andra mål så blir det ju till slut som med pojken som ropade varg.
Respekt och förtroende kan man inte kräva utan det måste man förtjäna.
Så är det förstås. Men förtroendet kan ju inte heller byggas upp utan att det finns någon slags insikt hos människor om att det faktiskt finns ett värde av sådana institutioner. Det kan inte byggas ensidigt utan växer fram ömsesidigt när förutsättningarna medger. Om misstron är så stark att folk dras med i en närmast nihilistisk negativ spiral är frågan om det finns något som kan göras för att återskapa förtroendet, utan att det inte bara avfärdas med ny misstro.
En viktig faktor tror jag är att man behöver ha en någorlunda likartad verklighetsuppfattning. Utan en sådan kan förtroende inte uppstå.
Vilka innefattar i såna fall denna elit och vilka är det som skall be om ursäkt för att förtroendet skall återupprättas?Än en gång, en hemsk elit har förstört tilltron. Varför? Vem ber om ursäkt?
Nu står vi där vi står, där någon fd boxare och en skådespelare diskuterar cancervård.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |