Hej och välkommen tillbaka med din otrevliga och raljanta stil, den har varit saknad!Så du tror också att en MP-regering hade skött det hela bättre än nuvarande SD-influerade? Ja då är vi två, men förvånad över att du når den insikten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej och välkommen tillbaka med din otrevliga och raljanta stil, den har varit saknad!Så du tror också att en MP-regering hade skött det hela bättre än nuvarande SD-influerade? Ja då är vi två, men förvånad över att du når den insikten...
Affärsidé!Med tanke på min sångförmåga borde jag kanske istället testa att sjunga för ogräset, mördarsniglarna och grannens katt som brukar skita i min rabatt.
Var ju någon som gjorde just det i ot nyligenAffärsidé!
Vi kan bedöma, sen kan du ge ut en cidi.
Det är mod eller dumdristighet. Tänker att det finns andra sätt.Var ju någon som gjorde just det i ot nyligen

Hoppas du får en mild resa.Är hemma förkyld med extra djävulskap, så jag tänkte det vore kul och se om man kunde dramatisera till det. Ett test kostar bara 25 kr dessa dagar, senaste testet ett par år sen visade "negativt". Men nu äntligen har jag drabbats av .. DET.
View attachment 502571
View attachment 502572
.. fast nu vet jag inte hur pålitligt testet är. Jag har hört om folk som 'testat' testerna och fått varierat resultat.
Hoppas du också haft en mild resa och att du inte ovetandes smittat någon.Jag åkte till Paris samma dag OS började och finns risk att jag smittade mina medresenärer har jag förstått i efterhand.
Så om ni vill göra avtryck på historien, var sjuka, åk flygplan. Yolo
Det var en förkylning och jag har ingen aning om vad det var för virus.Hoppas du också haft en mild resa och att du inte ovetandes smittat någon.
extra tack för att du har med slembehållaren på bilden.
Tackar. Idag har jag egentligen bara snuva och lite matthet kvar. Hostan och nysningarna är över, och den värsta yrseln med konstant smärta i hela kroppen samt sömnlösheten är också över. Det varade i kanske 2-3 dagar för mig, nu känner jag mig bara lite hes och håglös. Tänkte börja jobba imorgon men tvivlar lite då risken att jag kanske smittar ner nån på jobbet kanske fortfarande finns.Hoppas du får en mild resa.
Skönt att det värsta är över för dig iaf!varsågod.
Tackar. Idag har jag egentligen bara snuva och lite matthet kvar. Hostan och nysningarna är över, och den värsta yrseln med konstant smärta i hela kroppen samt sömnlösheten är också över. Det varade i kanske 2-3 dagar för mig, nu känner jag mig bara lite hes och håglös. Tänkte börja jobba imorgon men tvivlar lite då risken att jag kanske smittar ner nån på jobbet kanske fortfarande finns.
Hela grejen började med att jag åkte med två yngre kollegor förra veckan som satt och nyste och hostade. På eftermiddagen blev jag omplacerad med annan kollega. Detta pågick i två dagar, på eftermiddagen fick jag ytterligare annan kollega, samt senare samma eftermiddag byttes det kollega igen. Dag två redan på förmiddagen kände jag mig lite 'off' med aningens värk kring halskörtlarna.
Dom har konstiga arbetstider/scheman på jobbet så många börjar/slutar olika tider, samt att dom inte gillar att man sitter tre pers i en bil. Jag jobbar 12 timmar så dom sätter deltidarna med mig ett tag ibland. Min fasta kollega fick sparken så jag är kvar som 'joker' nu, så det är mig dom bollar runt med. I detta fall sprider virus.
Dag tre, min lediga dag, gick upp som vanligt, tog en kopp kaffe, satt vid datorn lite och internet .. , inga problem. Förmiddagen gick slött och ledigt som normalt, MEN mot lunchtid kände jag mattheten komma, och med den en slags 'träningsverk' i hela kroppen, men jag hade inte tränat på en vecka!?
Tänkte på mina hostande kollegor och beställde två st coronatester på internet, egentligen på skoj. Nu börjar jag tillfriskna, men nu är min Camilla skitsjuk! Rivig hosta, sover inte, och är som halvdöd. Så jag får hålla ett öga på henne.
gör som jag, skit i att jobba. då händer inte sånt härvarsågod.
Tackar. Idag har jag egentligen bara snuva och lite matthet kvar. Hostan och nysningarna är över, och den värsta yrseln med konstant smärta i hela kroppen samt sömnlösheten är också över. Det varade i kanske 2-3 dagar för mig, nu känner jag mig bara lite hes och håglös. Tänkte börja jobba imorgon men tvivlar lite då risken att jag kanske smittar ner nån på jobbet kanske fortfarande finns.
Hela grejen började med att jag åkte med två yngre kollegor förra veckan som satt och nyste och hostade. På eftermiddagen blev jag omplacerad med annan kollega. Detta pågick i två dagar, på eftermiddagen fick jag ytterligare annan kollega, samt senare samma eftermiddag byttes det kollega igen. Dag två redan på förmiddagen kände jag mig lite 'off' med aningens värk kring halskörtlarna.
Dom har konstiga arbetstider/scheman på jobbet så många börjar/slutar olika tider, samt att dom inte gillar att man sitter tre pers i en bil. Jag jobbar 12 timmar så dom sätter deltidarna med mig ett tag ibland. Min fasta kollega fick sparken så jag är kvar som 'joker' nu, så det är mig dom bollar runt med. I detta fall sprider virus.
Dag tre, min lediga dag, gick upp som vanligt, tog en kopp kaffe, satt vid datorn lite och internet .. , inga problem. Förmiddagen gick slött och ledigt som normalt, MEN mot lunchtid kände jag mattheten komma, och med den en slags 'träningsverk' i hela kroppen, men jag hade inte tränat på en vecka!?
Tänkte på mina hostande kollegor och beställde två st coronatester på internet, egentligen på skoj. Nu börjar jag tillfriskna, men nu är min Camilla skitsjuk! Rivig hosta, sover inte, och är som halvdöd. Så jag får hålla ett öga på henne.

Tack SD.
![]()
Grönt ljus för FHM att agera utan ”fullständig evidens”
Folkhälsomyndigheten får grönt ljus av regeringen att kunna agera utan ”fullständig evidens”. Det säger socialminister Jakob Forssmed (KD) till Ekot.omni.se
Det här förklarar Tegnells ofta helt vansinniga uttalanden, som tex att det inte finns något bevis för att Covid-19 sprids under flygningar. Allt som inte är fullständigt bevisat skulle man alltså bortse ifrån enligt det Tegnellska evangeliet. Precis som jag trodde, men ändå tyckte verkade för dumt för att vara möjligt.

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |