Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
micke85 skrev:nä men jag e sugen på nått större än en 600a och ändå kunna köra det på mellan kortet !
Ernst skrev:Skit i vicket kort man har.... för vem stannar o visar det när det är spärr på vägen?? Moahahaaa Våga båga tufft o köra fort!
Dagens bästa! : Jag körde 61 mil på en dag i pisslandet Norge(vägmässigt) o tyckte att jag fått upp tempot rätt bra när jag stanna för o tanka, då svänger det in en Politi el.va fa det heter o sa att jag kört för fort & kört ifrån dom 3 ggr..!!?? ellerhur ! e dom så jävla söliga kan dom ta sej... Hur det gick? hehe jag "gick på toa" o passade på att kravla mej ut genom ventilationsfönstret o smet iväg till hojen på framsidan o lyckades ta mej därifrån med lite krångel.
Jo det kostade en shoei hjälm för den hängde på backspegeln o hans inte med o få på sej den när det blev lite bråttom![]()
NORWAY FOREVER!
micke85 skrev:Hallå !
undrade om det finns nån strypsats till en cbr 900 till 25kw ?![]()
och sen undrar jag om dom e dyr i försäkring tänkte på en 92-94a ?
Skalman skrev:Vad gäller försäkring så har strypningen ingen betydelse. Numera går bolagen alltid på ursprungseffekten så du får ändå vackert slanta upp för 128 hästar![]()
Ernst skrev:Skit i vicket kort man har.... för vem stannar o visar det när det är spärr på vägen?? Moahahaaa Våga båga tufft o köra fort!
Dagens bästa! : Jag körde 61 mil på en dag i pisslandet Norge(vägmässigt) o tyckte att jag fått upp tempot rätt bra när jag stanna för o tanka, då svänger det in en Politi el.va fa det heter o sa att jag kört för fort & kört ifrån dom 3 ggr..!!?? ellerhur ! e dom så jävla söliga kan dom ta sej... Hur det gick? hehe jag "gick på toa" o passade på att kravla mej ut genom ventilationsfönstret o smet iväg till hojen på framsidan o lyckades ta mej därifrån med lite krångel.
Jo det kostade en shoei hjälm för den hängde på backspegeln o hans inte med o få på sej den när det blev lite bråttom![]()
NORWAY FOREVER!
Gustav1 skrev:Jodå, Bilporr och MC försäkrar 25kw förutsatt att du har mellankort. Trygg Hansa tror jag gör likadant.
Skulle du sen vara inblandad i en olycka så kan det vara dumt att ha olika effekt i hojen och på pappret.
micke85 skrev:vad kostar strypningen ?e det bara en brika eller måste man byta cdi boxen med ?
OLJEKYLD GSXR skrev:Som vanligt undrar jag; VARFÖR kan folk inte köpa sig en vettig mellanhoj, som inte blir okörbar med strypningar. Ni kör mellanhoj just för att LÄRA er köra, inte för att ligga i 500 blås på motorvägen eller köra på slangen. En 600 blir precis lika okörbar som en 900 strypt, det finns ingen vettig människa som klarar att behålla strypningarna mer än ett par dagar. Så varför inte köpa nått som man kan köra strypt???? Kan nån svara på det????
/ T. Rött
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag är Judas
OLJEKYLD GSXR skrev:...ligga i 500 blås på motorvägen eller köra på slangen...
NORWAY FOREVER!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär