Cannabis

• Thread starter Thread starter maroxx
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Nu har ni pratat runt hela grejen tillräckligt tycker jag. Så pass mycket så att jag blir riktigt sugen att prova på. Var hittar jag information och beskrivningar på hur man gör för att röka och bästa tipsen.
Sen vill jag ha reda på var jag kan handla skiten? Vad kostar en kaka och hur många kakor ska jag köpa?

Enligt ett TV program så är harsh gjort av hampaväxter och kamelbajs. Är inte det äckligt att röka kamelbajs?

Det är inte drogklassat i Sverige. Men du kanske har problem med att jag länkar till Systembolaget också?

Imponera? Då hade jag laddat upp bild på kuken! :rofl

Drogklassat? Vad är det för fritidsgårdsterm? :confused:

Det är inte narkotikaklassat menar du säkert. Nej, det är inte GLB heller, och det dör man av. Det finns massor med saker du inte borde länka till bara för att de inte är "drogklassade" ( :rofl ).

Förstår du inte det så har du förmodligen rökt för mycket braj helt enkelt, för dum i huvudet sedan födseln var du säkert inte.

:)

Drogklassat? Vad är det för fritidsgårdsterm? :confused:

Det är inte narkotikaklassat menar du säkert. Nej, det är inte GLB heller, och det dör man av. Det finns massor med saker du inte borde länka till bara för att de inte är "drogklassade" ( :rofl ).

Förstår du inte det så har du förmodligen rökt för mycket braj helt enkelt, för dum i huvudet sedan födseln var du säkert inte.

:)

neeej just det, haschrökare blir dumma i huvet... det vet vi ju alla:rolleyes:
såfort nån postar ett "osmart" inlägg är man haschrökare, vart kommer den inställningen ifrån? skolan? nääääee!

Dina polare kanske var bänga när du trodde dom var nykter och upplevdes därför som "dumma" även efter DU trodde att dom hade slutat? vad vet jag, dom kanske hade problem att hålla bruket på en rimlig nivå och ljög för att du inte skulle veta om deras missbruk

konstigt att dina polare fick mystiskt sönderbrända hjärnorn när många miljoner klarar sig... kanske använde dom inte bara hasch eller kanske var haschet utblandat med något? isåfall har vi bara förbudet att skylla, och langarna förstås

såfort nån postar ett "osmart" inlägg är man haschrökare, vart kommer den inställningen ifrån? skolan? nääääee!
En av mina absolut bästa och närmaste kompisar som Jag hängde med dagligen genom hels gymnsietiden började röka på med de hiphoparna han då producerade. I början var det ok men efter ett tag pratade han bara om maja och till slut fanns den killen Jag kännde inte kvar. Man orkar inte hänga med en sådan kille. Totalt ansvarslös och loy. jag har sett det hända nära så tro inte att det inte sker även om många kan röka hela livet utan att bli benga.

Får jag mina tips nu snart?

Lägg av nu. Vi har noterat dig.

Last edited:
En av mina absolut bästa och närmaste kompisar som Jag hängde med dagligen genom hels gymnsietiden började röka på med de hiphoparna han då producerade. I början var det ok men efter ett tag pratade han bara om maja och till slut fanns den killen Jag kännde inte kvar. Man orkar inte hänga med en sådan kille. Totalt ansvarslös och loy. jag har sett det hända nära så tro inte att det inte sker även om många kan röka hela livet utan att bli benga.

Lägg av nu. Vi har noterat dig.

En sak jag märkt med cannabis och hela kulturen är hur intressant den faktiskt kan vara... det fanns en tid där jag i stort sett bara tänkte på cannabis, det gick inte en dag utan att det fanns i mina tankar, drömde t.o.m om skiten.. och då hade jag inte ens testat.

Man blir som förtrollad av alla artister som glorifierar den och hur fantastisk vacker växten faktiskt är, det har egentigen inget med drogen i sig att göra utan beror på all uppmärksamhet den får i musiken bl.a.... iallafall var det så för mig och mina polare

Nä men det finns droger som tex braj som lagrar thc i fettvävnaden och andra som försvinner ut kroppen snabbt.

Inte riktigt...det som finns kvar i fettvävnaderna är THC-Metaboliter, dvs en nedbruten restprodukt som lagras i fettet tack vare att den är fettlöslig. Metaboliterna är INTE på något sätt psykoaktiva, du kan alltså inte bli plötsligt hög en månad efter att ha rökt.(vilket den svenska propagandamaskinen hävdar med en dåres envishet)

En av mina absolut bästa och närmaste kompisar som Jag hängde med dagligen genom hels gymnsietiden började röka på med de hiphoparna han då producerade. I början var det ok men efter ett tag pratade han bara om maja och till slut fanns den killen Jag kännde inte kvar. Man orkar inte hänga med en sådan kille. Totalt ansvarslös och loy. jag har sett det hända nära så tro inte att det inte sker även om många kan röka hela livet utan att bli benga

Trist historia onekligen, men, sen har man skillnaden mellan bruk och missbruk....Hur charmig hade din polare varit som nedpissad parkbänksalkis? Allt är skadligt i för stora doser...

varför svara "agree" när du några inlägg innan sitter och försvarar drogen och i princip glorifierar den och vill legalisera?
antingen är man för eller emot!

finns inget jävla mittimellan daltande när det kommer till knark, det förstör så många liv och inte bara för den som brukar/missbrukar utan även dom runtomkring! även dom som bara röker hasch/cannabis och inte kör på tyngre grejer! hasch är precis lika jävligt som någon annan drog INKLUSIVE alkohol!

:mad:

varför svara "agree" när du några inlägg innan sitter och försvarar drogen och i princip glorifierar den och vill legalisera?
antingen är man för eller emot!

finns inget jävla mittimellan daltande när det kommer till knark, det förstör så många liv och inte bara för den som brukar/missbrukar utan även dom runtomkring! även dom som bara röker hasch/cannabis och inte kör på tyngre grejer! hasch är precis lika jävligt som någon annan drog INKLUSIVE alkohol!

:mad:

Bara för att jag står för en legalisering vill jag inte pracka på nån att bryta mot lagen... vill dom bryta mot lagen är det deras beslut, jag vill inte att folk får problem pga nåt jag har sagt.

Jag sprider fakta och min syn på drogen, jag vill att folk ska veta vad cannabis är och vad det inte är, dom behöver inte röka om dom inte vill... alltför många i sverige tror fortfarande på apelsinmannen och att det är farligaste knarket i hela världen. DET vill jag ändra på.

Sedan sa han "droga inte" och jag håller med, droger är allt ifrån cannabis till kaffe och heroin...

Dina polare kanske var bänga när du trodde dom var nykter och upplevdes därför som "dumma" även efter DU trodde att dom hade slutat? vad vet jag, dom kanske hade problem att hålla bruket på en rimlig nivå och ljög för att du inte skulle veta om deras missbruk

konstigt att dina polare fick mystiskt sönderbrända hjärnorn när många miljoner klarar sig... kanske använde dom inte bara hasch eller kanske var haschet utblandat med något? isåfall har vi bara förbudet att skylla, och langarna förstås

Men sluta nu, du vet ju inte halv sju vad du snattrar om ens. Blandar ut hasch, hur fan skulle det gå till menar du? Jävla dumheter. Jag vet vad jag vet och när jag inte vet så är jag tydlig med att jag antar något.

Dina polare kanske var bänga :rofl

Titta tråden fanns kvar.

Iaf. klipp hur kul man blir efter lite röka några år.
.... Underhållande

[YOUTUBE-ID]MorR04iLtMw[/YOUTUBE-ID]

Status
Ej öppen för fler svar.
Back