TurboJugend
Ny medlem
...och hur lyckas ordningsmakten med den bedriften i dag tycker du?![]()
Inte så bra, men det är ju inget olösligt problem. Det är nånting dom borde ta itu med redan nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...och hur lyckas ordningsmakten med den bedriften i dag tycker du?![]()
Men det där gäller väl bara om röker så gott som dagligen. Ökar verkligen toleransen ifall man bara röker lika ofta som en vanlig svensson dricker alkohol?
1. Effedrin kan väl knappast räknas som drog ens?Efedrin, mefodronmm kanske till och med bra kola i rätt mängd. Allt handlar ju om dosering.
Att puffa på och fnissa en stund kan ju verka harmlöst men Jag har sett värre grejer.
1. Effedrin kan väl knappast räknas som drog ens?
2. Det finns knappast någon drog som är farlig i rätt dosering vid ett enstaka tillfälle.
Skillanden är att en fylla efterföljs av en bakfylla och sen är man relativt kry igen. Inte alla men några pårökare blir mosiga i knoppen konstant av rökat.
.
Tror du då på riktigt att det är själva drogen som får människor att prova heroin? På vilket sätt i ens det mest otroliga sammanhang skulle folk komma i närheten av heroin ifall det vore lagligt.
Det är väl ändå det som är poängen med det hela. Ifall cannabis är lagligt så kommer du inte komma i kontakt med en massa smutsiga knarklangare. Helt logiskt sett så skulle det verka för att folk INTE kommer i kontakt med knarklangare. Enda scenariot där cannabis fortfarande skulle räknas som en "inkörsport" är ifall det finns någonting i själva drogen som gör att kroppen känner ett behov av att prova tyngre och farligare droger.
Jag tror det, av de anledningar som jag skrivit.att det skulle vara positivt for samhallet att legalisera ytterligare en drog ar ju valdigt tveksamt
var har du fatt det ifran? jag har bott i england i ca 10 ar nu och nastan alla jag kanner har rokat nagon gang, och jag kanner manga som rokar 2-3 jointar dagligen.
en av dom driver hotellverksamhet samt en rekryteringsfirma samt diverse affars verksamheter runt om i varlden. en annan kompis ar trader pa en stor bank i london, langa dagar dar det galler att vara skarpt. kanner hantverkare, gym instruktorer bilmekare etc som rokar varje dag (kvall). ingen jag kanner ar "mosig"
att man skulle bli konstant @mosig@ av att roka ar bara ennu ett av alla ogrundade argument mot canabis. sjalvklart att om man rokar pa hela dagen sa blir man nog fan mosig, precis som att man blir full av att supa hela dagen..
men jag tycker det ar viktigt att man haller sig till sakliga argument och inte foljer pa "roker du sa ar du snart prostituerad" argumenten man horde i skolan.
jag tror inte det spelar någon roll om det är olagligt eller inte, folk brukar ju nu fastän det är olagligt. varför skulle det bli annorlunda bara för att det är lagligt ingen tvingar ju dem att ta kontakt med langarna innan dom provat.
Så ifall cannabis blir lagligt så skulle människor ändå ta kontakt med knarklangare för att köpa cannabis istället för att gå till affären? Du får ursäkta men jag förstår verkligen inte hur du tänker där.
Jag tror väl hur som helst att alla kan vara överens om att det är jättedåligt att missbruka, vad det än är. Det är ju dock folk med psykiska problem, folk som mår dåligt och folk med missbrukarpersonligheter som börjar missbruka. Om vi ser till det totala antalet människor som missbrukar alkohol, cannabis, heroin, kokain och så vidare så tror jag inte att det antalet skulle öka en procent ifall cannabis vore lagligt.
Föredrar då spriten många gånger hellre.
Jag säger bara: Anders Kleerup i debatt![]()
Vet inte om han brajjar på eller bara sysslar med andra droger, men det lär vi väl snart få veta efter pisseprovet på grammisgalan.
F.ö finns det ju lagliga "droger" med i stort sett exakt samma rus som cannabis som 99,9% av svensson inte känner till
Rödbetor! Enligt säkra källor ska man halisunera om man är 14 kilo.
Cannabis är inte bara en inkörsport pga gemensam legal status med andra droger utan också på grund av rusets karaktär. Man blir inte hachbäng som man blev i början efter idogt nyttjande, då får man köra andra kemikalier eller heroin för att få samma flum.
Jag säger bara: Anders Kleerup i debatt![]()
Vet inte om han brajjar på eller bara sysslar med andra droger, men det lär vi väl snart få veta efter pisseprovet på grammisgalan.
Rödbetor! Enligt säkra källor ska man halisunera om man är 14 kilo.
Och dethär vet du?
Beställ du hem ett paket från www.spicesweden.com och återkom
Förbjuds i tyskland vid årsskiftet men fortf lagligt i sverige
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |