Bulten 110602

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

Resterande bilder hittar ni här

Lämna logon kvar eller ange "firefish.se" som fotograf om ni vill använda bilderna publikt. Skriv gärna även en kommentar här =)

Riktigt sjyssta bilder!! :Bugar
finns det möjlighet att få dem lite högre upplösning:va

Oj 7 bilder när man är och gästspelar i huvudstan, har man åkt för många gånger då?

Tackar.

Första bilden på Tyborn gillade jag skarpt.

Iof så är alla dina panoreringar jävligt bra.
Alltid bra fartkänsla i dem

Riktigt sjyssta bilder!! :Bugar
finns det möjlighet att få dem lite högre upplösning:va

Större version finns till salu. Till skillnad från de små bilderna som ligger här efterbehandlas alla bilder som säljs (beskurna, uppskärpta, justerade färger, vitbalans mm). Bilderna kan även fås utskrivna på fotolabb och hemskickade i alla möjliga storlekar (även poster). Maila per@firefish.se för pris (ange vilka bilder du är intresserad av).

:tummenupp

Tack! :tummenupp

Körde med riktigt långa slutartider igår så det var inte mycket som blev skarpt..

Tyborn borde skaffa ett akrasystem så man hör när han kommer. Missade massa bilder för att han var redan genom halva kurvan när jag upptäckte honom =)

Oj 7 bilder när man är och gästspelar i huvudstan, har man åkt för många gånger då?

Tackar.

Jo, du körde ju ett par vändor så :tummenupp

hamna på rätt många, grymt tack

Lugnt!

Last edited:
Tack! :tummenupp

Körde med riktigt långa slutartider igår så det var inte mycket som blev skarpt..

Tyborn borde skaffa ett akrasystem så man hör när han kommer. Missade massa bilder för att han var redan genom halva kurvan när jag upptäckte honom =)

Jo, du körde ju ett par vändor så :tummenupp

Lugnt!

Eller så var det för att han körde så fort, mötte han en gång och det bara swishade till. Men det märktes att det blev fart på er när man kom och avgaspoffade.

Ja har man åkt ända dit för att kolla vad all the fuzz was about måste man ju konsumenttesta noggrant.

Eller så var det för att han körde så fort, mötte han en gång och det bara swishade till. Men det märktes att det blev fart på er när man kom och avgaspoffade.

Ja har man åkt ända dit för att kolla vad all the fuzz was about måste man ju konsumenttesta noggrant.

Jo det var en kombo men normalt hör man ju i god tid när någon gasar på.

Så vad säger du om bulten, får den godkänt? =)

Håller med en riktigt sjysst bild som jag är väldigt intresserad att få den bilden i högre upplösning.
Beställning är på G ska bara komma på hur.....:gnissla

Jo det var en kombo men normalt hör man ju i god tid när någon gasar på.

Talade med 08:an ang detta problem
åh han nämnde att någon löst detta med börja med att tuta och vinka innan man kommer fram till kurvan hahah:glömdet
kanske testa nästa gång:huvet

Iövrigt tror jag bara att ni (fotografer) är rädda för att man skall råka komma på vad för fuffens ni håller på med när ni inte har några hojar att fota,
med tanke på vad det står om grupies och annat i tråden :krama:arsele

Personligen tycker jag bara att det stödjer min ovanstående teori:tummenupp

Var det du som satte i fotpinnen? :näsblod
Det gick undan där.

Vad mig anbelangar så tyckte jag nog att farten var godtycklig:D
och dessutom får jag skylla på Cb1000r allmänt är erkänd för att ha dålig markfrigång (vid nerlägg) :rolleyes:

....

Vad mig anbelangar så tyckte jag nog att farten var godtycklig:D
och dessutom får jag skylla på Cb1000r allmänt är erkänd för att ha dålig markfrigång (vid nerlägg) :rolleyes:

skrapade duktigt idag när du kom där med skjuts :D dessvärre fick jag det inte på bild, dock ett par andra bilder på dig.

Håller med en riktigt sjysst bild som jag är väldigt intresserad att få den bilden i högre upplösning.
Beställning är på G ska bara komma på hur.....:gnissla

Talade med 08:an ang detta problem
åh han nämnde att någon löst detta med börja med att tuta och vinka innan man kommer fram till kurvan hahah:glömdet
kanske testa nästa gång:huvet

Tuta är bra! Hur stor vill du ha?

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2