Resterande bilder hittar ni här
Lämna logon kvar eller ange "firefish.se" som fotograf om ni vill använda bilderna publikt. Skriv gärna även en kommentar här =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var fan är alla bilder på dina Groupies? VA?!
Ser bra ut det där!


Riktigt sjyssta bilder!!
finns det möjlighet att få dem lite högre upplösning![]()
Första bilden på Tyborn gillade jag skarpt.
Iof så är alla dina panoreringar jävligt bra.
Alltid bra fartkänsla i dem
Oj 7 bilder när man är och gästspelar i huvudstan, har man åkt för många gånger då?
Tackar.
hamna på rätt många, grymt tack
Tack!
Körde med riktigt långa slutartider igår så det var inte mycket som blev skarpt..
Tyborn borde skaffa ett akrasystem så man hör när han kommer. Missade massa bilder för att han var redan genom halva kurvan när jag upptäckte honom =)
Jo, du körde ju ett par vändor så
Lugnt!
Eller så var det för att han körde så fort, mötte han en gång och det bara swishade till. Men det märktes att det blev fart på er när man kom och avgaspoffade.
Ja har man åkt ända dit för att kolla vad all the fuzz was about måste man ju konsumenttesta noggrant.
Jo det var en kombo men normalt hör man ju i god tid när någon gasar på.
Så vad säger du om bulten, får den godkänt? =)
Härliga bilder
Stort tack![]()
Riktigt sjyssta bilder!!
finns det möjlighet att få dem lite högre upplösning![]()

Håller med en riktigt sjysst bild som jag är väldigt intresserad att få den bilden i högre upplösning.Första bilden på Tyborn gillade jag skarpt.
Iof så är alla dina panoreringar jävligt bra.
Alltid bra fartkänsla i dem

Tyborn borde skaffa ett akrasystem så man hör när han kommer. Missade massa bilder för att han var redan genom halva kurvan när jag upptäckte honom =)
Jo det var en kombo men normalt hör man ju i god tid när någon gasar på.




Eller så var det för att han körde så fort, mötte han en gång och det bara swishade till. Men det märktes att det blev fart på er när man kom och avgaspoffade.
Var det du som satte i fotpinnen?
Det gick undan där.
....
Vad mig anbelangar så tyckte jag nog att farten var godtycklig
och dessutom får jag skylla på Cb1000r allmänt är erkänd för att ha dålig markfrigång (vid nerlägg)![]()
Håller med en riktigt sjysst bild som jag är väldigt intresserad att få den bilden i högre upplösning.
Beställning är på G ska bara komma på hur.....
Talade med 08:an ang detta problem
åh han nämnde att någon löst detta med börja med att tuta och vinka innan man kommer fram till kurvan hahah
kanske testa nästa gång![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |