S.a.n.d.m.a.n.
...
2fast4Some skrev:Vill bara att du ska veta att jag är mkt erfaren hojåkare.
Har kört hoj i 15 år,var av 13 år med sjuts!
Åker snabbare än dom flesta på landsväg även med skjuts fråga gärna ngn på samåkning Skövde tråden.
Lena är dessutom duktig som passagerare!
Har haft 7st hojar aldrig vurpat kör mist 800 mil om året+en del på bana.
Så snälla sluta klanka på oss![]()
Jag åker "bara" mellan 2-2500 mil år/Bror Duktig !





Man tackar! (dig och alla andra som har gratulerat oss också).
