bara en timme kvar

2fast4Some skrev:
Vill bara att du ska veta att jag är mkt erfaren hojåkare.

Har kört hoj i 15 år,var av 13 år med sjuts!

Åker snabbare än dom flesta på landsväg även med skjuts fråga gärna ngn på samåkning Skövde tråden.
Lena är dessutom duktig som passagerare!
Har haft 7st hojar aldrig vurpat kör mist 800 mil om året+en del på bana.

Så snälla sluta klanka på oss :fatta!

Du och Rossi då va? Sen när började hojåkning handla om vem som kan köra snabbast på landsväg? Nog för att det är kul. De flesta kan nog köra fort "uta ba' satan" på landsvägen men gör inte det på grund av riskerna. Eller hur är folk funtade?

Måste bara säga att jag är lite avis på en grymt fin båge! Den kommer ni få många roliga mil på tillsammans. Med eller utan sjutts, snabbt eller långsamt osv. :)
 
Emmi skrev:
Det brukar vara så att tjejer älskar att åka med bakpå killen men när de separerar så hittar hon ett annat intresse som passar nästa kille.


ville bara ha en förklaring och jag fick en förklaring som jag inte förstår men godtar.

Hm säkert.... gäller kanske andra men inte mig... Vi har ju roligt TACK VARE att vi har gemensamma intressen. Separera :va vi är ju nyförlovade :tungan


:3freak

Edit, har ni bilder på motorcykeln i fråga så släng upp dem. :tummenupp Ska försöka ta lite bilder idag när solen skinner. Lisas "älskling" är grym :yoparty

(det verkar krångla lite med lägga upp bilder)
 

Bifogat

  • regn o solsken..JPG
    regn o solsken..JPG
    40.4 KB · Visningar: 28
  • lisas brum.JPG
    lisas brum.JPG
    117.7 KB · Visningar: 27
Last edited:
2fast4hjo skrev:
Hm säkert.... gäller kanske andra men inte mig... Vi har ju roligt TACK VARE att vi har gemensamma intressen. Separera :va vi är ju nyförlovade :tungan

Säger att det brukar vara så, inte att det är så i ditt fall.

Grattis till en kul hoj iaf! Snyggaste färgkombinationen med! :tummenupp
 
Emmi skrev:
Säger att det brukar vara så, inte att det är så i ditt fall.

Grattis till en kul hoj iaf! Snyggaste färgkombinationen med! :tummenupp


Tack :) Hoppas som sagt att du hänger på den 28:e när en del i jönköpingsgänget drar till skövde. :yoparty
Det blir troligtvis en tur till Läckö men jag och jörgen drar ju hemåt till Lyrestad om man vill åka längre....många mil/dag blir det :banana


(En gasglad :tuttar lisa som det är ganska synd om nu :( http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=81785)

Edit, nu funkerar det att lägga upp bilder=lisas brum
 

Bifogat

  • lisas brum.JPG
    lisas brum.JPG
    117.7 KB · Visningar: 40
Last edited:
fyfan va uttjatad tråd :3freak
vad ska man säga liskom....
ja de e en gixxer från tyskland... ja, den går fort... ja, den är stark...
Så, då var detta ämne uttömt. Tack! :död
 
2fast4hjo skrev:
Tack :) Hoppas som sagt att du hänger på den 28:e när en del i jönköpingsgänget drar till skövde. :yoparty
Det blir troligtvis en tur till Läckö men jag och jörgen drar ju hemåt till Lyrestad om man vill åka längre....många mil/dag blir det :banana


(En gasglad :tuttar lisa som det är ganska synd om nu :( http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=81785)

20e kanske kan funka, får se hur långt jag pallar att åka med min hoj... Det är dessutom streetrace här i stan då så man får väl se till att vara hemma tills dess.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top