bara en timme kvar

Ååååå! Vilken fin! :kär
 
Emmi skrev:
Fin hoj, din eller?

Min och 2fast4some:s :) Det gick jämnt ut med inbyte av sv:n


Röd/svarta ovanliga, denna är importerad från Tysklad av en mc-firma i ulricehamn....en ägare, född 61, den var liiite för mycket motorcykel för honom :D

160 hk/169 kilo

Det är inte klokt vilka kapp man kan göra om man söker lite på nätet.
 
Last edited:
2fast4hjo skrev:
Säg nu inget till de andra i gänget bara.. :D

Det fanns en silver också men denna var snyggare, vad jag vet fortfarande till salu. :) pm:a så ger jag mc-firmans namn.

Denna kanske...

ZZA550-1000.jpg
 
2fast4hjo skrev:
:tummenupp Jag fick välja vilken vi skulle ha, svårt men det blev den röd/svara till slut.

Satt nämligen förut och kollade och kände igen eran hoj, satt iofs och dreggla mer över den helsilvriga :hihi
 
2fast4hjo skrev:
Min och 2fast4some:s :) Det gick jämnt ut med inbyte av sv:n


Röd/svarta ovanliga, denna är importerad från Tysklad av en mc-firma i ulricehamn....en ägare, född 61, den var liiite för mycket motorcykel för honom :D

160 hk/169 kilo

Det är inte klokt vilka kapp man kan göra om man söker lite på nätet.


Fødd 61 och for mycket hoj?....har en kompis som ar fødd 61-62 nånting och han har en blackbird xxx med marklund turbo....260 hp på bakhjulet....:hihi



Ps. snygg hoj!!
 
2fast4hjo skrev:
Min och 2fast4some:s :) Det gick jämnt ut med inbyte av sv:n


Röd/svarta ovanliga, denna är importerad från Tysklad av en mc-firma i ulricehamn....en ägare, född 61, den var liiite för mycket motorcykel för honom :D

160 hk/169 kilo

Det är inte klokt vilka kapp man kan göra om man söker lite på nätet.

Kör du själv? Tycker bara jag har sett dig skriva om att han kör så bra?
Tror ni har skaffat en riktigt kul hoj iaf!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top