bara en timme kvar

Emmi skrev:
Kör du själv? Tycker bara jag har sett dig skriva om att han kör så bra?
Tror ni har skaffat en riktigt kul hoj iaf!

Åker bakpå. Vi var ut en sväng nyss......fy satan........wow..
vilken motorcykel :banana snacka om adrenalinkick

Jörgen sa en bra jämförelse: " den är lika pigg i 200 som sv:n är i 100.


Powerwheilis så fort man pillar på gasen, kul kul kul....
 
2fast4hjo skrev:
:tummenupp Jag fick välja vilken vi skulle ha, svårt men det blev den röd/svara till slut. Den silvriga hade dessutom nga repor.

http://www.rmconsult.se/begmc.htm

Våran finns fortfarande kvar på hemsidan....men den ÄR såld så ring ej.. :D

Jag antar att det va lite prisskillnad oxå med tanke på att eran e en 01-02 medans den silvriga är en 03..

Grattis till en fin hoj


Edit: va inne på försäljarens hemsa! Hmm 5K skilde jag hade nog valt 03an men ni blir säkert jättenöjda.
 
Last edited:
2fast4hjo skrev:
Säg nu inget till de andra i gänget bara.. :D

Det fanns en silver också men denna var snyggare, vad jag vet fortfarande till salu. :) pm:a så ger jag mc-firmans namn.

FÖR SENT! :) Den var ju fin! :tummenupp
 
BonO skrev:
Fin båge :tummenupp Får kolla på den live någon dag.....


Era busfrön...... :yoparty nu låter våran motorcykel som er andras "getingar" :D

Det får väl bli ett Micron slip on lite senare..... o miniblinkers o fixa lite med reg-skylt o annat smått o gott.

Nytt tankskydd typ nu genast vill man ha...

(ska försöka få 2fast4some o skriva lite vad han tycker men han e trött o ligger o zzzzzzzzzz nu)
 

Bifogat

  • våran brum.JPG
    våran brum.JPG
    99.8 KB · Visningar: 225
  • våran brum2.JPG
    våran brum2.JPG
    86.9 KB · Visningar: 111
Last edited:
Va bra, då hämtar jag den då när jag ändå ska ner till falken ;)

Grattis!
 
ooohhfaaann.. den va najs som fään..
vill åsse ha.. byter ni jämnt mot min r6? .. kan tvätta den tillomed...!!
 
Tja, hade jag haft motivationen att pröjsa försäkringen som tillkommer. Kör alldeles för sällan för att det ska bli "värt"!

Sen är gatkörning ganska så värdelöst :tomten

Optimist, javisst !!
 
2fast4hjo skrev:
:nicka Det blev "biligt" bara åka o lämna sv:n och hämta denna så vart det klart.
nu menade jag ju att de där siffrorna inte stämmer
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top