Optimus Prime
:Þ(Ÿ)
med vilka växlar får du upp din SM på bakan? och hur koppling eller bara gas? måste veta om det är jag som suger eller hojjen som inte gåt att få upp på mer än 1:an
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Optimus Prime skrev:That does it!! måste trimma!![]()
Optimus Prime skrev:ja gör ju... varge dag... men va fan... 1:an inga problem... 2:an rycka som fan, men inget... i bästa fall lyfter hjulet ett par ´Cm... men men... får väll kolla på er som kan. fanns det ingen tråd om hur man fick upp den på bakan föresten?
Optimus Prime skrev:med vilka växlar får du upp din SM på bakan? och hur koppling eller bara gas? måste veta om det är jag som suger eller hojjen som inte gåt att få upp på mer än 1:an
... ok ja ser tydligt på allas svar att det är nog jag å inte hojjen ändå... attans 
Raid72 skrev:1:an & 2:an bara gas. 3:an gas och ryck. 4:an ståendes gas och ryck...
Allt handlar om timing. Använd kroppen som en hävstång, dvs luta dig framåt, gasa, släpp gasen kort och gasa igen samtidigt som du lutar dig bakåt och knycker till i styret.
De flesta som jag sett lutar sig framåt fast de tror att de är på väg att släpa hjälmen i backen.
Be en kompis filma dig när du försöker så blir det lättare att se vad du gör för fel.
Om inte annat kan du väl lägga ut filmen här så vi andra får ett gott skratt...![]()
/R
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!