Flitig officeamatörFör allt annat är mac bättre!
Jag är duktig lat när det gäller sånt här. Bara att office 2007 inte är 100% bakåtkompatibelt stör mig nåt vansinnigt även inom windows lilla värld. Och det "dilemmat" blir väl fortfarande lag mellan mac - pc att man måste spara filerna i "rätt" format!?
MS Office for Mac funkar alldeles utmärkt och läser alla filerna utan bekymmer.
En rolig liten parantes är att MS Office kom först till Mac och sen till Windows... sug på den du.

Haha.. Jag haaaatar alla dessa hjälpprogram. Även om mac är 10 resor bättre är windows så lever jag med känslan av att: "Förstår man svaret behöver man inte ställa frågan". Jag vill kunna fråga en person, och de flesta kör fortfarande windows.
Sen har jag som sagt precis ny burk, med windows 7. Och jag mnåste säga att mkt är (tavck o lov) hämtat frtån Apple där, gillar det skarpt och även om jag inte fattat ens syftet med alla funktioner så verkar det riktigt smidigt och genomtänkt. Äntligen!
Vem snackar om program, det är sveriges största macforum... precis som Sporthoj är sveriges största hojforum.

Men kan även säga att jag har fått mor/bonusfarsa samt svåger att byta till Mac och nu ringer de aldrig om support längre för allt bara funkar och det är så lätt att förstå tydligen... så jag tror inte att du skulle få nå bekymmer direkt.