Lill-Sivert
Älskar V-twin
Jamen jag tyckte jag såg nån som hade en japansk cykel som är med här, så jag trodde det var öppet även för andra märken, jag har ju i alla fall en V-twin.twinner skrev:Kan det bero på att tråden heter "Apriliatråden"?![]()
///Markus
Sen går det bra att köra så fort så man åker fast på en Virago med!!!



Nej nej det ska vara blåa dekaler och absolut inget annat.