mikcar
Ny medlem
bikerwoman skrev:Var sitter den där metallbygeln då? Blev lite orolig när jag läste om din panikfärd!! Förklara så ska jag kolla min.
Bikerwoman!
Under filtret. Ta loss filtret och vänd upp och ned på det så ser du direkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bikerwoman skrev:Var sitter den där metallbygeln då? Blev lite orolig när jag läste om din panikfärd!! Förklara så ska jag kolla min.
Bikerwoman!
KaZ skrev:här kommer min nya lilla Mille!
Så kommer hon se ut när hon ser vårens solstrålar! =) (Ungefär)

EhummmmTriggerhappy skrev:Jälla poser![]()

schhhhhh..... annars lägger jag upp resultatlistan ifrån gokartenmikcar skrev:Ehummmm![]()
Triggerhappy skrev:schhhhhh..... annars lägger jag upp resultatlistan ifrån gokarten![]()

mikcar skrev:Du ska va glad för att jag fastnade i starten...![]()
Annars hade jag ju lätt vunnit!![]()

Lill-Sivert skrev:Ni verkar ju va ett coolt gäng här, ni kanske har plats för en V-Twin till?
Jag försöker ta reda på service-intervaller, och då kanske meer än vad återförsäljaren rekommenderar. Vad har ni för service-intervaller på era?
/L-S
Lam-Kaka skrev:Seervice intervallerna:
99-03 = 750 mil
04 = 1000 mil
Om du inte ska köpa en 04-05a så rekomenderar jag en 01-03.
mikcar skrev:Tror han menar sin hoj... eller![]()
Lill-Sivert skrev:Ni verkar ju va ett coolt gäng här, ni kanske har plats för en V-Twin till?
Jag försöker ta reda på service-intervaller, och då kanske meer än vad återförsäljaren rekommenderar. Vad har ni för service-intervaller på era?
/L-S
Lill-Sivert skrev:Ja det gör jag, jag har en 04:a som rullat drygt 400 mil...nu säger vissa att det ska servas nu o generalagenten att det räcker med 1000 mil...det är ju ändå samma typ av motor så ni borde ju veta??
/L-S
mikcar skrev:om du kör mycket bana med din knarr så kan det vara påpassligt att göra några extra oljebyten....![]()
![]()
Don Tomaso skrev:Ja man kan ju undra vad man grejar för varvtider på Gelleråsen me en Virago..

jocke i köping skrev:det ska visst finnas kåpglas i kolfiber,, o tankar,o backspeglar,, inte sugen på sådana saker då ?![]()
![]()

mikcar skrev:Tror han menar sin hoj... eller![]()
. En dag kanske han tar sitt förnuft till fånga och köper en mille 
Lill-Sivert skrev:De flesta av er här verkar ju ha Mille eller Falco och dom är ju fina!
Jag tycker inte man behöver den värsta v-twinnen för att uppskatta lite "gött" ljud och vrid....
/L-S
Keihin skrev:Lill-Sivert,
Förvänta dig ingen förståelse från Aprilia-åkarna. De verkar totalt insnöade på "sitt" märke å vägrar prata om nåt annat. De flesta är dessutom dryga 08r vad jag kan se...
Kolla runt om det inte finns lite goa gubbar från Götet nånstans på forumet som kan hjälpa dig.
Personligen så tror jag du lugnt kan köra 1000 milaintervall utan å köra sönder något. Ta det lite lugnt med wheelies och stoppies bara så lär det funka.
Kör du bana så blir det en annan femma. Kolla racing-forumet kanske. Där finns det en del kunskap om sånt här...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |