Mest bara en ordentlig genomgång, möjligen koll av ventilspel samt justering.Trist att Pro Bike är så ointresserade av märken som de själva (i princip) är generalagent för.
Dom ska ha kunskap och redskap att serva Rotaxen.
Den är inte svår att serva, gör det själv eller vänd dig till en verkstad du litar på.
Vad är det som ska göras?
Sen behöver CAM-sensorn stripas fast eller bytas och läcker liiiite kopplingsvätska och jag kan bannemig inte hittat vart.
Är ingen meck själv och överlåter det med varm hand åt någon som kan sina grejor.
Och det du säger om "vänd dig till en verkstad du litar på" så känner jag inte till någon sådan utan frågar här.


