mrnenad
Ny medlem
Tackar 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Låter lovande. Kommer köra med 15/44 520-paket, 06:ans motor, öppen luftfilterlösning, Gabro-chip, PC 3, modifierad kollektor och Renegade hi-mount slipon på min Streetfighter-ombyggda Mille av samma årsmodell som din. Kan inte bli annat än kulDå har man varit ute o kört Fifan va najs det var alla ni som tvekar på 16/44 drevning gör inte det blev en helt ny hoj!!! Sedan hjälpte ju helsystem+chip och större luftbox oxå till såklart)
För att inte snacka om ljudet........baaaaaaaaaah

Låter lovande. Kommer köra med 15/44 520-paket, 06:ans motor, öppen luftfilterlösning, Gabro-chip, PC 3, modifierad kollektor och Renegade hi-mount slipon på min Streetfighter-ombyggda Mille av samma årsmodell som din. Kan inte bli annat än kul![]()
Låter som om du kommer ha det roligthur går det med motorn?
Det går så sakteliga framåt.
Har hängt i nya motorn i ramen, börjat dra alla slangar (olja, soppa och vatten), håller på med elsystemet och avgassystemet.
Att det inte går fortare beror på att jag har varit febrig en längre period, plus att det är så svinigt kallt i garaget fortfarande.
Tror också att den kommer att bli sjukt rolig. Då kommer det att göras mer grejer till nästa säsong![]()

Låter som om vi vill se en byggtråd på famigliaforumet med lite bilder och sånt!![]()
Ena av de tre ska kopplas direkt till jord
31 bör det stå på det stiftet. Finns där nån märkning/bild med symboler annars?
Jag köpte ett riktigt på lokala mc butiken och hoppas det funkar.
Jag brukar köra med dessa:Jag har nu provat med 2 relän och det blir att alla blinkers blinkar samtidigt som bonzo skriver.
Jävla strul det var inga problem på min 690, allt blinka så fint i panelen och på rätt sida.
När det blinkar så blinkar det inte på panelen heller så vet inte riktigt hur jag ska lösa detta.
måste ju finnas någon med en aprilia som haft samma bekymmer eller är det inte många som byter från orginal.
Mvh
Jag brukar köra med dessa:
http://www.mcweb.se/blinkersmotstand-p-3475-c-394.aspx
Det har alltid löst problemet för mig.
Har aldrig mixtrat med relän dock.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |