Aprilia-tråden

Min riskokare ska få lite tomtefärg tänkte jag... fast ska väl se lite bättre ut än på bilden hoppas jag...

Om jag inte kör Prillan på banan så kan den likna min... :rolleyes:
 

Bifogat

  • Yamaha-ny-färg-opt.jpg
    Yamaha-ny-färg-opt.jpg
    34.4 KB · Visningar: 57
mikcar skrev:
Min riskokare ska få lite tomtefärg tänkte jag... fast ska väl se lite bättre ut än på bilden hoppas jag...

Om jag inte kör Prillan på banan så kan den likna min... :rolleyes:

Tuff, men du måste ha ett tunnt rött "band" på fälgens sida som MotoGP killarna har. Funderar faktiskt på det själv. :tummenupp Fixa det i Phötöshåpp !

Föresten har jag beställt aluminium skruv för över 1´000:- spänn ifrån tasty nutz- gud va nödvändigt det känns just nu- ÅGREN :kocko
 
Triggerhappy skrev:
Tuff, men du måste ha ett tunnt rött "band" på fälgens sida som MotoGP killarna har. Funderar faktiskt på det själv. :tummenupp Fixa det i Phötöshåpp !

Föresten har jag beställt aluminium skruv för över 1´000:- spänn ifrån tasty nutz- gud va nödvändigt det känns just nu- ÅGREN :kocko

Ska också köpa lite "smarriga nötter" därifrån, svartanodiserade... *slurp*
 
Så där då!?!?
 

Bifogat

  • Yamaha-ny-färg-opt-fälg.jpg
    Yamaha-ny-färg-opt-fälg.jpg
    36.1 KB · Visningar: 69
Triggerhappy skrev:
WE LIKE :tummenupp

Nån som vill köpa min riskokare ???

Int fö allt smör i Småland.... Eller inte innan helvetet e fruset.... :kocko

Skämt o sido... E du inte nöjd? Men d e ju klart.... Appe rockar ju... :yoparty
 
Japp! Har äntligen fått kontrakt med Yamaha! Så jag blir stallkamrat med Rossi nu.... :Bugar

J-Bone skrev:
Ooohh... har du skaffat en M1:a Micke? :D
 

Bifogat

  • Yamaha-ny-färg-opt-fälg-tankdekal-M1.jpg
    Yamaha-ny-färg-opt-fälg-tankdekal-M1.jpg
    56.3 KB · Visningar: 61
Last edited:
RSV_R skrev:
Int fö allt smör i Småland.... Eller inte innan helvetet e fruset.... :kocko

Skämt o sido... E du inte nöjd? Men d e ju klart.... Appe rockar ju... :yoparty
Seriöst, jag körde polarns för två säsonger sen i ca 2 mil.(hadde en GSX750F just då men bytte till en Thunderace efter ca 6 veckor)
Min egen har jag kört ca 30 meter från garage till släpkärra sen 6ggr 3,5 meter i mitt garage...He he. jag har redan lagt ca 7´000:- på den och ännu inte skaffat styrdämpare så gissa om jag är RÅÅÅÅ SUGEEEN på att köra. :D
 
Triggerhappy skrev:
Seriöst, jag körde polarns för två säsonger sen i ca 2 mil.(hadde en GSX750F just då men bytte till en Thunderace efter ca 6 veckor)
Min egen har jag kört ca 30 meter från garage till släpkärra sen 6ggr 3,5 meter i mitt garage...He he. jag har redan lagt ca 7´000:- på den och ännu inte skaffat styrdämpare så gissa om jag är RÅÅÅÅ SUGEEEN på att köra. :D

Du får gö som jag... Vänta på en fin o torr dag i jan, feb typ! Då kan då inte ja hålla mej.... :kocko Man har ju en året runt försäkring.... Då måste man ju få köra året runt me! :hihi
 
Lack

KaZ skrev:
min kusses gubbe!

:yoparty


Är jag bög eller?
Jag tycker att en bas på vit pearl och grafit grå metalic å blå metalic vore snyggt!! Kanske en hel täckt falco till sommaren med mer pulver!!! ( ca 135 hk!!! ) Hjul hk alltså!!
RaaaaaBBaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
 
pulver,,,,,,,,

Så mycket pulver,,,,,,,,
Har du snott fatt i en 04:a`s motor :rofl

Vann du på bandymatchen idag ????
vilka spelade ? västanfors mot ?

wasa skrev:
Är jag bög eller?
Jag tycker att en bas på vit pearl och grafit grå metalic å blå metalic vore snyggt!! Kanske en hel täckt falco till sommaren med mer pulver!!! ( ca 135 hk!!! ) Hjul hk alltså!!
RaaaaaBBaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
 
Hej hopp :tomten

Nu har jag kapat den förbannade fula plastfläppen som skylthållaren sitter på.Hade inget bågfilsblad även fast jag var i vårat fullt utrustade garage:)
använde en kniv och sen sicklade vi kanten så det blev fint.Måste göra nya fästen för miniblinkarna! men det tar jag imorgon:).En fråga.. är det fult med lite flames på kutsen? gjorde ett exempel...på nån typ av dekoration!kanske lite mindre och mer symetriskt..jag är sugen.Öser på med lite bilder.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR:yoparty
 

Bifogat

  • Baken 1.jpg
    Baken 1.jpg
    134.2 KB · Visningar: 67
  • Bak 2.jpg
    Bak 2.jpg
    97.2 KB · Visningar: 60
  • bak 3.jpg
    bak 3.jpg
    126.7 KB · Visningar: 60
  • Mille 2 MOD MED FLAMES.jpg
    Mille 2 MOD MED FLAMES.jpg
    136.8 KB · Visningar: 89
  • Mille 3 MOD.jpg
    Mille 3 MOD.jpg
    126.8 KB · Visningar: 76
  • Mille 5 MOD.jpg
    Mille 5 MOD.jpg
    138.2 KB · Visningar: 76
Last edited:
Klarade du det där utan att spilla blodvite i hela garaget ? Snyggt jobbat :tummenupp

Betr flames, njäääuuuuäää tja kanske :3freak

Sätt ditt: 666 där istället med nå tribal stuk på 6´orna.


Er mardröm börjar ta form så sakta Muahahahaha :brinnerup
 

Bifogat

  • Midibak.jpg
    Midibak.jpg
    52.4 KB · Visningar: 68
Last edited:
Triggerhappy skrev:
Klarade du det där utan att spilla blodvite i hela garaget ? Snyggt jobbat :tummenupp

Betr flames, njäääuuuuäää tja kanske :3freak

Sätt ditt: 666 där istället med nå tribal stuk på 6´orna.


Er mardröm börjar ta form så sakta Muahahahaha :brinnerup


Faktum är att jag skar mig i 2 fingrar så nog blev det ett typ av blodspill:)
det var jobbigt att karva med en kniv :)

får väl tänka över dom dära fläjmsen:D men 666 blir det inte::=

nu ser din hoj ut precis som min gjorde:) s-racing tailgard och vance&hines s4 alu slipon:)

snyggt blir det :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top