Aprilia-tråden

Triggerhappy skrev:
Tuff, men du måste ha ett tunnt rött "band" på fälgens sida som MotoGP killarna har. Funderar faktiskt på det själv. :tummenupp Fixa det i Phötöshåpp !

Föresten har jag beställt aluminium skruv för över 1´000:- spänn ifrån tasty nutz- gud va nödvändigt det känns just nu- ÅGREN :kocko

Ska också köpa lite "smarriga nötter" därifrån, svartanodiserade... *slurp*

Så där då!?!?

Bifogat

• Yamaha-ny-färg-opt-fälg.jpg
    Yamaha-ny-färg-opt-fälg.jpg
    36.1 KB · Visningar: 69
Triggerhappy skrev:
WE LIKE :tummenupp

Nån som vill köpa min riskokare ???

Int fö allt smör i Småland.... Eller inte innan helvetet e fruset.... :kocko

Skämt o sido... E du inte nöjd? Men d e ju klart.... Appe rockar ju... :yoparty

Japp! Har äntligen fått kontrakt med Yamaha! Så jag blir stallkamrat med Rossi nu.... :Bugar

J-Bone skrev:
Ooohh... har du skaffat en M1:a Micke? :D

Bifogat

• Yamaha-ny-färg-opt-fälg-tankdekal-M1.jpg
    Yamaha-ny-färg-opt-fälg-tankdekal-M1.jpg
    56.3 KB · Visningar: 61
Last edited:
RSV_R skrev:
Int fö allt smör i Småland.... Eller inte innan helvetet e fruset.... :kocko

Skämt o sido... E du inte nöjd? Men d e ju klart.... Appe rockar ju... :yoparty
Seriöst, jag körde polarns för två säsonger sen i ca 2 mil.(hadde en GSX750F just då men bytte till en Thunderace efter ca 6 veckor)
Min egen har jag kört ca 30 meter från garage till släpkärra sen 6ggr 3,5 meter i mitt garage...He he. jag har redan lagt ca 7´000:- på den och ännu inte skaffat styrdämpare så gissa om jag är RÅÅÅÅ SUGEEEN på att köra. :D

Triggerhappy skrev:
Seriöst, jag körde polarns för två säsonger sen i ca 2 mil.(hadde en GSX750F just då men bytte till en Thunderace efter ca 6 veckor)
Min egen har jag kört ca 30 meter från garage till släpkärra sen 6ggr 3,5 meter i mitt garage...He he. jag har redan lagt ca 7´000:- på den och ännu inte skaffat styrdämpare så gissa om jag är RÅÅÅÅ SUGEEEN på att köra. :D

Du får gö som jag... Vänta på en fin o torr dag i jan, feb typ! Då kan då inte ja hålla mej.... :kocko Man har ju en året runt försäkring.... Då måste man ju få köra året runt me! :hihi

Lack

KaZ skrev:
min kusses gubbe!

:yoparty

Är jag bög eller?
Jag tycker att en bas på vit pearl och grafit grå metalic å blå metalic vore snyggt!! Kanske en hel täckt falco till sommaren med mer pulver!!! ( ca 135 hk!!! ) Hjul hk alltså!!
RaaaaaBBaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

pulver,,,,,,,,

Så mycket pulver,,,,,,,,
Har du snott fatt i en 04:a`s motor :rofl

Vann du på bandymatchen idag ????
vilka spelade ? västanfors mot ?

wasa skrev:
Är jag bög eller?
Jag tycker att en bas på vit pearl och grafit grå metalic å blå metalic vore snyggt!! Kanske en hel täckt falco till sommaren med mer pulver!!! ( ca 135 hk!!! ) Hjul hk alltså!!
RaaaaaBBaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Hej hopp :tomten

Nu har jag kapat den förbannade fula plastfläppen som skylthållaren sitter på.Hade inget bågfilsblad även fast jag var i vårat fullt utrustade garage:)
använde en kniv och sen sicklade vi kanten så det blev fint.Måste göra nya fästen för miniblinkarna! men det tar jag imorgon:).En fråga.. är det fult med lite flames på kutsen? gjorde ett exempel...på nån typ av dekoration!kanske lite mindre och mer symetriskt..jag är sugen.Öser på med lite bilder.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR:yoparty

Bifogat

• Baken 1.jpg
    Baken 1.jpg
    134.2 KB · Visningar: 67
  • Bak 2.jpg
    Bak 2.jpg
    97.2 KB · Visningar: 60
  • bak 3.jpg
    bak 3.jpg
    126.7 KB · Visningar: 60
  • Mille 2 MOD MED FLAMES.jpg
    Mille 2 MOD MED FLAMES.jpg
    136.8 KB · Visningar: 89
  • Mille 3 MOD.jpg
    Mille 3 MOD.jpg
    126.8 KB · Visningar: 76
  • Mille 5 MOD.jpg
    Mille 5 MOD.jpg
    138.2 KB · Visningar: 76
Last edited:
Klarade du det där utan att spilla blodvite i hela garaget ? Snyggt jobbat :tummenupp

Betr flames, njäääuuuuäää tja kanske :3freak

Sätt ditt: 666 där istället med nå tribal stuk på 6´orna.

Er mardröm börjar ta form så sakta Muahahahaha :brinnerup

Bifogat

• Midibak.jpg
    Midibak.jpg
    52.4 KB · Visningar: 68
Last edited:
Triggerhappy skrev:
Klarade du det där utan att spilla blodvite i hela garaget ? Snyggt jobbat :tummenupp

Betr flames, njäääuuuuäää tja kanske :3freak

Sätt ditt: 666 där istället med nå tribal stuk på 6´orna.

Er mardröm börjar ta form så sakta Muahahahaha :brinnerup

Faktum är att jag skar mig i 2 fingrar så nog blev det ett typ av blodspill:)
det var jobbigt att karva med en kniv :)

får väl tänka över dom dära fläjmsen:D men 666 blir det inte::=

nu ser din hoj ut precis som min gjorde:) s-racing tailgard och vance&hines s4 alu slipon:)

snyggt blir det :tummenupp

J-Bone skrev:
Schnyggt jobbat Markus! :fyllisar

tackar:) jag har ju blivit inspererad av er mästermoddare/tokmoddare i TL-tråden:)

om TL gänget ska göra en film ska den självfallet heta "dom kallar oss MODDERS"

MODDERFUCKERS..eller nåt :banana :banana

Lysande

Personligen så tycker jag att dina "tribal" flames ser kanoooon ut,,,
lycka till i fortsättningen,,,
du har ju ett fint råämne å karva i :)

lycka till :tummenupp

twinner666 skrev:
Hej hopp :tomten

Nu har jag kapat den förbannade fula plastfläppen som skylthållaren sitter på.Hade inget bågfilsblad även fast jag var i vårat fullt utrustade garage:)
använde en kniv och sen sicklade vi kanten så det blev fint.Måste göra nya fästen för miniblinkarna! men det tar jag imorgon:).En fråga.. är det fult med lite flames på kutsen? gjorde ett exempel...på nån typ av dekoration!kanske lite mindre och mer symetriskt..jag är sugen.Öser på med lite bilder.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR:yoparty

*/ ?>
Back