Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mikcar skrev:Min riskokare ska få lite tomtefärg tänkte jag... fast ska väl se lite bättre ut än på bilden hoppas jag...
Om jag inte kör Prillan på banan så kan den likna min...![]()
Triggerhappy skrev:Tuff, men du måste ha ett tunnt rött "band" på fälgens sida som MotoGP killarna har. Funderar faktiskt på det själv.Fixa det i Phötöshåpp !
Föresten har jag beställt aluminium skruv för över 1´000:- spänn ifrån tasty nutz- gud va nödvändigt det känns just nu- ÅGREN :kocko
Ooohh... har du skaffat en M1:a Micke?mikcar skrev:Så där då!?!?
Triggerhappy skrev:WE LIKE![]()
Nån som vill köpa min riskokare ???

J-Bone skrev:Ooohh... har du skaffat en M1:a Micke?![]()
mikcar skrev:Så där då!?!?
Seriöst, jag körde polarns för två säsonger sen i ca 2 mil.(hadde en GSX750F just då men bytte till en Thunderace efter ca 6 veckor)RSV_R skrev:Int fö allt smör i Småland.... Eller inte innan helvetet e fruset.... :kocko
Skämt o sido... E du inte nöjd? Men d e ju klart.... Appe rockar ju...![]()
Triggerhappy skrev:Seriöst, jag körde polarns för två säsonger sen i ca 2 mil.(hadde en GSX750F just då men bytte till en Thunderace efter ca 6 veckor)
Min egen har jag kört ca 30 meter från garage till släpkärra sen 6ggr 3,5 meter i mitt garage...He he. jag har redan lagt ca 7´000:- på den och ännu inte skaffat styrdämpare så gissa om jag är RÅÅÅÅ SUGEEEN på att köra.![]()

Triggerhappy skrev:Schnyggve ! Vem fixar det på våra fälgar ??? på riktigt alltså !

KaZ skrev:min kusses gubbe!
![]()
wasa skrev:Är jag bög eller?
Jag tycker att en bas på vit pearl och grafit grå metalic å blå metalic vore snyggt!! Kanske en hel täckt falco till sommaren med mer pulver!!! ( ca 135 hk!!! ) Hjul hk alltså!!
RaaaaaBBaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Triggerhappy skrev:F-N skall man behöva hitta Aprilia tråden på sidan 2- Skäms !![]()
KaZ skrev:MMMM å du som inte ens har en!! skäms"![]()
Go Jul på er alla!!!![]()
KaZ
på er och att
kommer med många hårda julklappar.


Triggerhappy skrev:Klarade du det där utan att spilla blodvite i hela garaget ? Snyggt jobbat![]()
Betr flames, njäääuuuuäää tja kanske![]()
Sätt ditt: 666 där istället med nå tribal stuk på 6´orna.
Er mardröm börjar ta form så sakta Muahahahaha![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |