wasa skrev:Raabbaa!
Koplings problem behöver inte betyda byte. Tvätta lamellerna och glas blästra stålskivorna sedan kontakta mej så får du nya uppgraderade fjädrar får 400:- inkl. frakt (som ny, fast bättre ).
För övrigt så finns inget att tillägga en kanon hoj!!!![]()
wasa
Gällande koppling: Att tvätta lamelerna och blästra skivorna ser jag som en tillfällig lösning, hårdare fjädrar lika så... den kommer slira igen inom 500 mil. man kan säga att det är en "a way to get you home" lösning... ne byt till barnett som föreslagits... då är problemet ur världen "for ever". Annars kan jag inte annat än att hålla med om själva cykeln... den e go... en iofs... ska ru ha en riktigt go appe så ska du ju ha en mille! =)
tjo och lycka till!

<--- J-bone