Supermoto
Racer has-been...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- Örebro.
- Hoj
- | FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag har en annan idé min bästa vän, liknande Triggerhappy's. Utgå från en Factory 04. Köp Kraschkåpor som du kan skära hur mkt som helst i. Lacka. Montera. Klart. Åsså naturligtvis ett Magura.phastasphuk skrev:Hmm....det _dær_ var kanske inte en sån dum ide...alls
Fast det ær ju bra mycket som ingår i racingen...saxat från aprilia's sida:
SUPERBIKE EQUIPMENT IS FITTED AS STANDARD:
*snip*
Argh...jag kommer att dø som en fattig, men lycklig man...
Ska kolla upp at bygga om en vanlig mille....kanske ær enklare æn vad man tror...och inga clipons hær inte, jag ska ha brett fett crosstyre att bænda på.
Har aprilia stædat undan mycket slangar och annat som har legat och drællt løst innafør kåpan på millen, eller ær det ganska "cleant" dær från børjan?
En annan, kanske lite mer budget, idé är att utgå från en beggad RSV-R -02/03. Till den köper du racingkitet som du nämner i citatet ovan. Då får du Tuonokåpor i coolfiber, titandämparen mm mm till ett, gissar jag, totalt sett lägre pris. Sen på med ett Magura, lite lysen och voila'




