Triggerhappy skrev:JUDAS![]()
Jag vill också ha en gixxer![]()
I' totallly egriiii witthe uor appijone..JUDAS
men jag vill inte ha en gixxer
skulle bara köra av vägen då 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Triggerhappy skrev:JUDAS![]()
Jag vill också ha en gixxer![]()
skulle bara köra av vägen då 
mikcar skrev:mille lennart ..nä jag är inte fanatisk men mille är ett fint namn![]()

christer skrev:Har fått till en skaplig försäkringspremie på Millen tror jag, jag kommer att betala
3673:- för halvförsäkring/helår. Visserligen har jag passerat det eftertraktade 40 sträcket (måste va enda gången det för någe gott med sej) men det känns skapligt bra.
Vad har ni för erfarenheter, finns det bättre alternativ![]()
//Christer
RSV_R skrev:Grrr, grrr!!!Ja får betala 16700 för halv/helår hos IF som va dom billigaste...... Men så e ja ju oxå bara en pojk spoling!
RSV_R skrev:Passar Falcons styr halvor och broms/kopplings grepp till en Mille R?? Passar luftburken? Båda är av modell 01.![]()
luftburken är väl identisk? kanske??RSV_R skrev:Passar Falcons styr halvor och broms/kopplings grepp till en Mille R?? Passar luftburken? Båda är av modell 01.![]()

RSV_R skrev:Passar Falcons styr halvor och broms/kopplings grepp till en Mille R?? Passar luftburken? Båda är av modell 01.![]()
men jag undrar ändå vilken påverkan det har på smörjningen, man har ju hört att det kan ställa till problem bland annat på hondan för att dom har ett tråg som är placerat långt bak på hojen. Hur funkar det på Aprilian med dess torrsump?
packhållare :kocko

Triggerhappy skrev:Mille = Touringhoj![]()
![]()
det som hamnar i en gubbes* händer/ägo blir automatiskt föremål för touringliv.
christer skrev:Jag har funderat lite på det där med torrsump och bakhjulsåka. Inte för att jag åker på bakhjulet särskilt frekvent snarare tvärtom, jag fegar för mycket,men jag undrar ändå vilken påverkan det har på smörjningen, man har ju hört att det kan ställa till problem bland annat på hondan för att dom har ett tråg som är placerat långt bak på hojen. Hur funkar det på Aprilian med dess torrsump?
//Christer



Triggerhappy skrev:Mille = Touringhoj![]()
![]()
twinner666 skrev:jajadet som hamnar i en gubbes* händer/ägo blir automatiskt föremål för touringliv.
![]()
![]()
*35-45år
BTW,trigger hur går det med försäljningen?
Triggerhappy skrev:Skall vi rejsa ??
eller 3 kanske 
T.Bergström skrev:Du kan köra hur länge som helst på bakhjulet med torrsumps motor
Du kan läsa om det på aprilias hemsida.
Bara att leka på
Nå Triggerhappy....hour, Blev det nå lapplisor i Norrland?
Fick du se nå Renar( ser ut som en stor hund, men den har horn)
RSV R, Har du fått tag på något system, Jag håller på och bråkar än med Posten...Och du fan vad jag saknar pizzan lady Godiva, finns på den lilla pizzerian, brevid ICA eller vad den nu hette
Du twinner, Hoppas grabben sover på nätterna![]()
RSV_R skrev:Sitter ett Akrapovic slipon på nu!!Äntligen...... Vad e d som strular me posten nu då??
Den där pizza ladyn..... Va hette hon o vart jobbade hon??
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |