Aprilia-tråden

Re: Till salu !

jocke i köping skrev:
Hejsan igen !
är det någon som är intresserad av en Mille som gått 4000 mil ?
i så fall är min till salu för ca:70 000
en silver/grå/svart 99:a uttagen 00,,,
du som är intresserad kan få massor av bilder på den,,pm:a mig bara.

prestanda: Titanslipon,Chark chip,Moddad luftburk,
diverse eloxeringar gjorda,,+ lite annat smått å gott.
den är blixtsnabb :skrämd.

varför sälja ???
Har börjat spara till en 04:a :squid

Den som köper denna istället för min Falco skall få smisk :whip , för jag vill vara först att ha en -04 !!!!
:fakta

:brynad
 
Re: Re: Till salu !

Triggerhappy skrev:
Den som köper denna istället för min Falco skall få smisk :whip , för jag vill vara först att ha en -04 !!!!
:fakta

:brynad
Baah! -04!!
Jag har hört att det är -00 som är den bästa årgången. Det är som med vin, en del år är bra andra inte.
 
Re: Re: Till salu !

Tjenare Mr triggerhappy,,,,,
tror att det redan rullar en i linköping faktiskt,,,
snackade med en snubbe på sviestad för några veckor sedan
deras firma som han jobbar på skulle ta hem en hoj,,,

berätta för mig via Pm vart du tänker köpa din,,
jag kan ha lite tips att komma med till dig....

kommer du ihåg att min mille var förmodligen den enda som TMP hojjarna inte körde om på start o målrakan på gelleråsen ??
utan å ljuga så går den jäkligt gott :bow

Ha det // Jocke

Triggerhappy skrev:
Den som köper denna istället för min Falco skall få smisk :whip , för jag vill vara först att ha en -04 !!!!
:fakta

:brynad
 
Re: Re: Re: Till salu !

jocke i köping skrev:
Tjenare Mr triggerhappy,,,,,
tror att det redan rullar en i linköping faktiskt,,,
snackade med en snubbe på sviestad för några veckor sedan
deras firma som han jobbar på skulle ta hem en hoj,,,

berätta för mig via Pm vart du tänker köpa din,,
jag kan ha lite tips att komma med till dig....

kommer du ihåg att min mille var förmodligen den enda som TMP hojjarna inte körde om på start o målrakan på gelleråsen ??
utan å ljuga så går den jäkligt gott :bow

Ha det // Jocke

Rullar det redan en i Sverige....jisses !!
Nåja, jag lär inte ha råd med en -04 i alla fall :gråta
 
Raabba pojkar!!!!

Rsv R Factory har jag redan provat en idag!!!! Fetaste hojen jag sett på länge. Mycket snyggare än på bilderna. Är jag först eller????
 
Twinner har ändrat:

1. Blinkers fram och bak svarta
2. Kåpglas ljusare (!)
3. Vänster framlyckta ljusare(!)
4. Nummerskylthållaren borttagen
5. Höger ljuddämpare borttagen(!)
6. Stödet borttaget (eller 2/3 av det i alla fall...)
7. Slangarna från tanken och batteriet borttagna
:banana
Fint jobbat. Men en del ändringar verkar märkliga enligt min smak... :confused:
 
Ändringarna syns bäst så här... :hej
 

Bifogat

  • NERA_mod_131kB.gif
    NERA_mod_131kB.gif
    131.2 KB · Visningar: 95
Tokas skrev:
Twinner har ändrat:

1. Blinkers fram och bak svarta
2. Kåpglas ljusare (!)
3. Vänster framlyckta ljusare(!)
4. Nummerskylthållaren borttagen
5. Höger ljuddämpare borttagen(!)
6. Stödet borttaget (eller 2/3 av det i alla fall...)
7. Slangarna från tanken och batteriet borttagna
:banana
Fint jobbat. Men en del ändringar verkar märkliga enligt min smak... :confused:

ja :) det är ju bara att förstora upp så ser man väl allt :hördu

Tokas fick alla RÄTT :tuttar håller ju på och lär mig :va så tex borttagandet av höger burk är inget jag skulle göra på en riktig hoj,inte stödet och slangarna heller :notme ....bara dom fula blinkersglasen :hördu
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top