Triggerhappy
Måste man tvätta den?
Re: Till salu !
Den som köper denna istället för min Falco skall få smisk
, för jag vill vara först att ha en -04 !!!!

jocke i köping skrev:Hejsan igen !
är det någon som är intresserad av en Mille som gått 4000 mil ?
i så fall är min till salu för ca:70 000
en silver/grå/svart 99:a uttagen 00,,,
du som är intresserad kan få massor av bilder på den,,pm:a mig bara.
prestanda: Titanslipon,Chark chip,Moddad luftburk,
diverse eloxeringar gjorda,,+ lite annat smått å gott.
den är blixtsnabb.
varför sälja ???
Har börjat spara till en 04:a![]()
Den som köper denna istället för min Falco skall få smisk
, för jag vill vara först att ha en -04 !!!!

.


håller ju på och lär mig
så tex borttagandet av höger burk är inget jag skulle göra på en riktig hoj,inte stödet och slangarna heller
....bara dom fula blinkersglasen 